Jakie garnki??

1. Data: 2005-01-24 19:39:24

Temat: Jakie garnki??
Od: "Nemesis" <nemesis79@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam sie do zakupow swoich pierwszych garnkow :) Szukalam, szukalam i
natrafilam na cos takiego.
Pytanie czy jest to warte swojej ceny? Cena zachecajaca, gwarancja 30 lat.
Jak to sie ma do garnkow Zeptera, albo chociaz Berghoff'a ( drozsze, ale czy
lepsze??)

A jezeli nie Maibach ani Berghoff, to jakie :)? Na Zeptera mnie nie stac :)
Chcialabym wydac jak najmniej. Wskaznik cena/jakosc ma byc jak najwyzszy :)
Prosze o rady.

--
pozdrawiam serdecznie
Nemesis

2. Data: 2005-01-24 21:29:19

Temat: Re: Jakie garnki??
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemesis" <nemesis79@usun_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A jezeli nie Maibach ani Berghoff, to jakie :)? Na Zeptera mnie nie stac
> :) Chcialabym wydac jak najmniej. Wskaznik cena/jakosc ma byc jak

Kup sobie najzwyklejsze i nie słuchaj bezsensownych marketingowych opinii,
że te z grubym dnem są lepsze. Bzdura totalna.
Mam Berghofa i szczerze mówiąc jak mam czekać na zagotowanie wody 5 -razy
dłużej niż w zwykłym garnku to nie rozumiem tych opinii o garnkach z grubym
dnem, że są takie naj. Poza tym w moich Berghofach popękały po 3-latach
wszyskie uchwyty do pokrywek do garnków. Totalny syf. Aha mam płytę
ceramiczną, normalne garnki i jest super, te wszystkie z grubym dnem oddałem
teściowej, i mam spokój z marketingowym gównem.

pawelWN

3. Data: 2005-01-25 10:40:40

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:)
> Chcialabym wydac jak najmniej. Wskaznik cena/jakosc ma byc jak najwyzszy

Witam!
Ja mam duży rondel i patelnię Berghoffa i są genialne. Zamierzam się
zaopatrzyć w jeszcze kilka elementów. Kupiłam sobie takie z odkręcaną
rączką, świetna rzecz. Naprawdę polecam!
Resztą garnków mam ze stali nierdzewnej 18/10 z grubymi dnami, jakiejś
niemieckiej firmy, już nie pamiętam nazwy, bo mają prawie sześć lat. Spisują
się doskonale. Grube dno świetnie się spisuje, bo doskonale trzyma ciepło,
nic się nie przypala i nie przywiera. Gotuję na płycie ceramicznej i nie
wyobrażam sobie garnków z cienkim dnem.
Pozdrawiam!
Agnieszka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

4. Data: 2005-01-25 21:33:57

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Ja mam duży rondel i patelnię Berghoffa i są genialne.

Zapytam prosto co tam genialnego ?

> Zamierzam się zaopatrzyć w jeszcze kilka elementów. Kupiłam sobie takie z
> odkręcaną
> rączką, świetna rzecz. Naprawdę polecam!

To się zaopatrz, tylko co w tym świetnego ?

> i nie wyobrażam sobie garnków z cienkim dnem.

To sobie kup jeden i zobacz, że w nich tez mozna gotować.

PS. To w ogóle masz coś wspólnego z gotowaniem ? bo mam wrażenie, że chyba
raz jajka na twardo zrobiłaś.

pawelWN

5. Data: 2005-01-25 21:55:15

Temat: Re: Jakie garnki?? OT
Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witam.

Po pierwsze jak Twoje niegrzeczne stwierdzenia mają się do pytania zawartego
w temacie?
Ale odpowiem.

> Zapytam prosto co tam genialnego ?
> To się zaopatrz, tylko co w tym świetnego ?
Genialna jest konstrukcja garnka, przykręcanej pomysłowo rączki, tego, że i
garnek, i pokrywka i również rączka są żaroodporne i mogę wstawić całość do
piekarnika i nie martwić się, że coś się stanie. Nie muszę też przekładać
np. fritaty z patelni (bo najpierw, zapewne wiesz, dusi się warzywa lub inne
ingrediencje) do garnka żaroodpornego i dopiero wkładać do piekarnika. To
część zalet.

> To sobie kup jeden i zobacz, że w nich tez mozna gotować.
Myślę, że można w nich gotować na gazie. Ja mam płytę ceramiczną i lepiej
się spisują te z grubym dnem. Miałam jeden emaliowany z cienkim dnem i
uważam, że to była pomyłka. Oddałam go czym prędzej. Moja Mama ma garnki
emaliowane i ma również stalowe z grubym dnem, gotuje tak jak ja na kuchni
ceramicznej i też tak jak ja uważa, że lepsze są te z grubym dnem.

> PS. To w ogóle masz coś wspólnego z gotowaniem ? bo mam wrażenie, że
chyba
> raz jajka na twardo zrobiłaś.
Tak się składa, że o gotowaniu wiem prawdopodobniej więcej niż Ty. Gotuję
codziennie od wielu lat. A Ty pewnie za gotowanie uważasz ugotowanie
ziemniaków (rzeczywiście tu cienkie dno się spisuje, bo woda się szybko
ugotuje) i usmażenie schabowego (na zwykłej patelni to się tego tłuszczu
leje i leje)? (tak się można domyślać)

Agnieszka
Ps. A do jajek mam urządzenie, które robi "dzyń" i samo gotuje, ale Ty
pewnie o takim urządzeniu nie słyszałeś)
--
____________________________

6. Data: 2005-01-25 22:55:29

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelWN pisze w news:ct6dvs$fad$1@news.onet.pl

> PS. To w ogóle masz coś wspólnego z gotowaniem ? bo mam wrażenie, że chyba
> raz jajka na twardo zrobiłaś.

A Ty zawsze tak się odnosisz do tych, którzy mają inne zdanie niż
Ty?
Plonk warning.

MSPANC

--
Pozdrowieństwa,
Daga [frakcja tych, którzy dotychczas gotowali w zwykłych

podlaczenie plyty ECT 650P
Cztszczenie taraso
nowe okna nie wyciszają
pralka - niby nie spaceruje, ale...