Jakie gry dla nastolatki

11. Data: 2006-01-12 12:37:31

Temat: Re: Jakie gry dla nastolatki
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki wrote:
(...)

Dziękuję za wszystkie sugestie. Po kawałku będę coś
wybierał. Młoda wczoraj przeglądała happypenguin.org
i szukała coś dla siebie, a ja tymczasem dałem się
namówić na instalację ADOM - bo ponoć podobne do NH
tylko lepsze ;-)

ŁK (z pracy, więc z Win)

12. Data: 2006-01-12 13:28:32

Od: Lucash <lucash@gazetaWYKASUJ_TEN_TEKST.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):
> Debian. Czy ktoś mógłby mi poradzić jakie gry warto zainstalować
> dla kilkunastoletniej dziewczynki? Ja sam grywam wyłącznie we
> freeciw, więc innych gier właściwie nie znam, a szkoda mi czasu
> na instalowanie dziesiątków z nich i sprawdzanie czy się nadają
> czy nie...
[Ciach...]

Cięzko mi trafić w gusta kilunastoleniej dziewczynki, ale skoro pogrywa
w FreeCiv, a jeden z grupowiczów pisał, iż jego córy "trzskały"
Nethacka, podam kilka pozycji wg mnie wartcyh uwagi (eliminując na
wstępie od razu fpp-, wyścici i strzelanki). W każdym razie tak "na
szybko", z głowy:

- Battle for Wesnoth (coś a'la HoM&M)
- Professor Fizzwizzle (bardzo przyjemna logiczne gierka niestety
płatna, choć można w demo pograć...)
- Fish Fillets - Next Generation (również logiczna, free. Gorąco POLECAM!)
- Free Tennis
- Neverball (w to trzeba zagrać :-))
- Lincity-ng (wolna wariancja simcity)
- Glest (RTS, który wg mnie dość kiepsko lokuje się w kategorii "gra dla
dziewczynki", choć nigdy nie wiadomo... w każdym razie warto obejrzeć,
jesli nie dziś, może za 2-3 lata ;-). Wg mnie najlepszy wolny RTS)
- Open Transport Tycoon (tytuł mówi chyba wszystko, z dopasowaniem do
nastoletniej kobiety - jak powyżej. W każdym razie wiecznie młoda gra :-)).
- Do tego dosbox + cała historia rozrwyki komputerowej ;-)

--
Pozdr.

13. Data: 2006-01-14 21:46:46

Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-01-10, Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> wrote:
> FUT: pl.soc.dzieci.starsze

Fish fillets - strategoczna z dwoma rybkami, które sobie wędrują.
Trzeba rozwiązywać zagadki strategiczne - jak tu wyleźć.
Niestety nie ma wersji polskiej, ale czeska jest super ;)

Lemina

14. Data: 2006-01-18 16:46:09

Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <43c41821$1@news.home.net.pl> Lukasz Kozicki napisał(a):

> FUT: pl.soc.dzieci.starsze
nie czytam, ignore ;)

> Inny rodzaj programów które by ją zainteresował, to cos w rodzaju
> Kisseake - do ubierania lalek albo projektowania strojów. A takze,
gnomekiss
http://www.ecs.soton.ac.uk/~njl98r/code/kiss/

> to projektowania ogrodów lub wnętrz.
a to bym sam cos ciekawego chetnie poznal :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

jestem nadopiekuncza?