Jakie jedzonko na wynos na cały dzień?

1. Data: 2006-09-30 12:36:49

Temat: Jakie jedzonko na wynos na cały dzień?
Od: Łukasz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem poza domem praktycznie cały dzień (praca, uczelnia) - nie mam
możliwości niczego upichcić ani podgrzać, jaki posiłek niskowęglowodanowy
polecacie do zabrania (myślałem o serze żółtym, ale wielogodzinny pobyt w
cieple mu nie służy)...

2. Data: 2006-09-30 15:53:19

Temat: Re: Jakie jedzonko na wynos na cały dzień?
Od: Filip KK <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:

> [...]
> niskowęglowodanowy polecacie do zabrania (myślałem o serze żółtym, ale
> wielogodzinny pobyt w cieple mu nie służy)...

Dlaczego niskoweglowodanowy? Nie dostarczasz weglowodanow przez caly
dzien????? Zabierz ze soba pojemnik np. ryzu z miesem, do tego w drugim
pojemniku np. warzywa/salatka.. I do tego np. olej. Czego chciec wiecej?
Ja od zawsze tak robie i nigdy nie pcham sie w zadne restauracje, czy
tanie jedzenie na miescie.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com