zrzucanie brzucha once again :)

1. Data: 2006-09-28 20:53:50

Temat: zrzucanie brzucha once again :)
Od: Peter <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Wiec najpierw o mnie. 25 lat - 178cm - i ostatnio niestety 85 kilo :)
Obecnie mieszkam na wyspach brytyjskich. Jak wiekszosc Polakow pracuje
tutaj w kuchni - najpierw w restauracji a teraz w szpitalu. Niestety
mozna jesc do woli co zle wplywa na moja wage :) pol roku temu jak
pracowalem dosyc ciezko to wazylem 73 kilo nawet - a teraz przy pracy
lekkiej i sytej waga skoczyla. Poza tym wiadome jakie jest to angielskie
niezdrowe jedzenie.

Okey postanowilem sie troche odchudzic. Chodze na basen 3 w tygodniu, 3
na silownie i codziennie jezdze do roboty rowerem. Ogolnie jestem w
miare wysportowany i jakos nie narzekam na ociezalosc tyle ze mam brzuch
calkiem spory - ostatnio wiekszy.

I teraz pytanie - czego powinienem unikac?
Lubie zdrowe jedzenie - robie sobie warzywa i kurczaka na parze, rano
musli z bananem i tosty z czarnego chleba, wieczorem tylko owoce -
smakuje mi to. No i smaze sobie ryby - teraz pytanie - powinienem unikac
smazenia w oleju z oliwy z pierwszego tloczenia?

Generalnie prosze o rade - powinienem isc na jakas specjalna diete? czy
po protu ograniczyc posilki i liczyc ze wysilek fizyczny sam zrobi
swoje? Powinienem przyjac jakies ograniczenia w jedzeniu warzyw/owocow
czy zdrowego jedzenia nigdy za wiele? :)

Z gory dzieki za jakies sugestie.. Pozdrawiam

2. Data: 2006-10-04 09:31:14

Temat: Re: zrzucanie brzucha once again :)
Od: "Natalka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!!! moim zdaniem powinienes oddac sie silowni...nie ma nic lepszego niz
godzinka spedzona ze sztanga w reku itp...mam nadzieje ze poprawisz sobie
tym humor..pappaap
Uzytkownik "Peter" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2006-10-24 21:53:36

Od: "Kubz" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich.

Witam

> [...]
> na silownie i codziennie jezdze do roboty rowerem. Ogolnie jestem w
> miare wysportowany i jakos nie narzekam na ociezalosc tyle ze mam brzuch

skoro gdy pracowales fizycznie to waga byla ok, to przylóz sie do cwiczen
(brzuszki)
oraz unoszenie nóg lezac na wznak

> [...]
> smakuje mi to. No i smaze sobie ryby - teraz pytanie - powinienem unikac
> smazenia w oleju z oliwy z pierwszego tloczenia?

najgorsza do smazenia (powyzej 180*C) jest oliwa, mniejszym zlem natomiast
jest olej slonecznikowy

> [...]
> swoje? Powinienem przyjac jakies ograniczenia w jedzeniu warzyw/owocow
> czy zdrowego jedzenia nigdy za wiele? :)

ja na Twoim miejscu przylozylbym sie tylko do cwiczen, w koncu co zjesz
to spalisz plywajac lub cwiczac

> Z gory dzieki za jakies sugestie.. Pozdrawiam

pozdro

Dieta bez wyżeczeń
Dieta bez wyżeczeń
Wegetarianskie jedzonko :)