Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?

11. Data: 2006-06-24 07:40:47

Temat: Re: Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
Od: "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apropos - powiedzcie mi - czy to prawda, że jeżeli nie czuję na
sobie swoich perfum, to znaczy, ze są dobrze dobrane do skóry? Wiele
razy słyszałam taką opinię, ale nie wiem czy to nie wymysł. Faktem
jest, że często nie czuję perfum które mi się podobają już po
krótkim czasie od użycia....

bzdura...to kwesita wrazliwosci nosa.
wchodzac do zadymionego zamknietego pokoju czujesz dym bardzo intensywnie,
przebywajac w nim przyzwyczajasz nos do tego zapachu...To samo z perfumami.

12. Data: 2006-06-24 13:51:38

Od: "pieg" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja staram sie uzywac to, co MI sie podoba i nie jest modne - jedyna moja
> slaboscia (od 10 lat?) jest Kenzo for men :)

Moja rowniez... Cudowny zapach dla wspanialego mezczyzny.

Natomiast dla mnie numerem 1 w tym momencie jest gucci 2. Kiedys byl nia
mademoiselle chanel, ale odkad pachnie nim pol mojego miasta- zrezygnowalam.

pozdrawiam
pieg

co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie
program komputerowy z fryzurami
Kosmetyki GreenLand
poradźcie coś :(