eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie

1. Data: 2006-06-22 09:55:18

Temat: eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie
Od: "Monika Kazimierska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !
chiałąm przed ostateczną decyzją zasięgnąć opinii na temat tego specyfiku...
wacham się czy jest sens kupowania do naczynek czegoś w postaci kremu...
naczynka mam odkąd pamiętam.. przyzwyczaiłam się do nich, ale nie jest to
powód od dumy. Zanim zdecyduję się na jakiś poważniejszy krok chiałabym
wypróbować inne, tylko nie wiem czy warto.
prosze o opinię
Monia

2. Data: 2006-06-30 16:26:26

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Monika Kazimierska* napisał(a),a było to tak:

> witam !
> chiałąm przed ostateczną decyzją zasięgnąć opinii na temat tego specyfiku...
> wacham się czy jest sens kupowania do naczynek czegoś w postaci kremu...

Krem jest bardzo dobry. Choć sama go nie używam, ale są osoby w mojej
rodzinie po kuracji tym kremem. Widać efekty.

> naczynka mam odkąd pamiętam.. przyzwyczaiłam się do nich, ale nie jest to
> powód od dumy. Zanim zdecyduję się na jakiś poważniejszy krok chiałabym
> wypróbować inne, tylko nie wiem czy warto.

Naprawdę warto.

--
Aga

program komputerowy z fryzurami
Kosmetyki GreenLand
poradźcie coś :(
[eBay] Zapraszam Niepowtarzalna okazje
Goldwell Curl Definition Intense Balsam - dobre toto?