Jakie przewody od talerza SAT?

1. Data: 2002-09-28 20:26:17

Temat: Jakie przewody od talerza SAT?
Od: r...@w...pl (Romek Lubczyński) szukaj wiadomości tego autora

Jakie przewody musze pociagnac z balkonu (gdzie moze kiedys zamocuje antene
staelitarna) do miejsca w ktorym bedzie stal telewizor?

R.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2002-09-28 21:28:24

Temat: Re: Jakie przewody od talerza SAT?
Od: "Adam 'AdamEK' Krawczyk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Romek Lubczyński" <r...@w...pl> napisal
> Jakie przewody musze pociagnac z balkonu (gdzie moze kiedys zamocuje
antene
> staelitarna) do miejsca w ktorym bedzie stal telewizor?

Witam
Ja mam 2x koncentyk 75Ohm "satelitarny" i trzyzylowy do sterowania
obrotnica - w mojej akurat zostosowane jest napiecie 12V a ze jedyny
jaki mialem pod reka to skretka. :)
Mam dwa bo mam zamontowanego "zeza" czyli dwa konwertery do odbioru z
dwoch pozycji bez obracania talerza, obrotnica "wpadla" przypadkowo i
teraz mam zeza na obrotnicy :)

polecam
CTF-113 1.13/5.10
lub
KOKA 799 1,13/5,6
moze byc tez
XWDek 75-0,75/4,8
albo
XWDXpek 75-1,0/4,8
ewentualnie dowolny "satelitarny" dobrej klasy kupiony w sklepie :)

Adam 'AdamEK' Krawczyk
PF126p limited p.m.s. version ; SA 80l. ; A1040STE
SRS

półokrągłe schody
buduje dom
parkiety - najtaniej