Jakie to pomidory?

41. Data: 2011-03-28 18:43:21

Temat: Re: Jakie to pomidory?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, do moich dwóch krzaków. I oczywiście udowodnią mi ponadto, które to ze

> 150 posiadanych.

> Szukaj innych ziarenek.

Toczą sobie wojenkę dziewczyny o jakieś GMO czy inne HGW, a ja jutro sadzę
czosnek słoniowy,jeden ząbek w garści trudno zmieścić.Mam nadzieję,że to jakaś
straszna hybryda czy inna chimera,zrobiona z czosnku i słonia bądź słoniny.
Takie coś to tylko samogonem popijać należy,co by się mamuty w brzuchu
nie ulęgły.
Może ma ktoś namiar na krzyżówkę pomidora z papryką,bo mi za słodko latem?
Krzyżówkę jabłoni z pomidorem już zamówiłem.
Pozdrawiam.Przerażajaco.mirzan

42. Data: 2011-03-28 18:57:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 20:43:21 +0200, mirzan napisał(a):

> Toczą sobie wojenkę dziewczyny o jakieś GMO czy inne HGW,

Tia, głownym kryterium jest podobno, żeby się nie rozmnażało. Trudno nie
toczyć ;-PPP

> a ja jutro sadzę
> czosnek słoniowy,jeden ząbek w garści trudno zmieścić.Mam nadzieję,że to jakaś
> straszna hybryda czy inna chimera,zrobiona z czosnku i słonia bądź słoniny.

A ten czisnek to jaki jest w smaku? ostrość należną aby ma?

> [...]
> Może ma ktoś namiar na krzyżówkę pomidora z papryką,bo mi za słodko latem?
> Krzyżówkę jabłoni z pomidorem już zamówiłem.

Marzy mi się krzyżówka czegoś, co ma zero kalorii, z czymś, co smakuje jak
szarlotka albo faworki... Zjadłam wczoraj chyba ze 30 sztuk faworków, dziś
podobnie, a tu trzebaby trochę zrzucić przed weselem w rodzinie, żeby wejść
w wymarzoną blestiaszczą jak gwiazdy na niebie suknię - a krzyżówek
dietetycznych ani widu, ani słychu :D

43. Data: 2011-03-28 18:58:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 20:57:02 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tia, głownym kryterium jest podobno, żeby się nie rozmnażało. Trudno nie
> toczyć ;-PPP

> A ten czisnek

czosnek

> [...]
> podobnie, a tu trzebaby trochę zrzucić przed weselem w rodzinie, żeby wejść
> w wymarzoną blestiaszczą jak gwiazdy na niebie suknię - a krzyżówek

j.p.

44. Data: 2011-03-28 19:20:11

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a tu trzebaby trochę zrzucić przed weselem w rodzinie, żeby wejść
> w wymarzoną blestiaszczą jak gwiazdy na niebie suknię - a krzyżówek

Odrobinę wysiłku przy cieciu postów może pozwolić wcisnąć się w tą weselną
kieckę. Zawsze to jakiś wysiłek i ze dwie kalorie stracisz.
Pozdrawiam odchudzająco
skryba
Ps. Sam jestem łasuch ale 30 faworków to dla mnie na tydzień. Współczuję
obrzydliwie.

45. Data: 2011-03-28 21:06:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:20:11 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Odrobinę wysiłku przy cieciu postów może pozwolić wcisnąć się w tą weselną
> kieckę. Zawsze to jakiś wysiłek i ze dwie kalorie stracisz.
> Pozdrawiam odchudzająco
> skryba

No - to dwie już mam z głowy :-D

> Ps. Sam jestem łasuch ale 30 faworków to dla mnie na tydzień. Współczuję
> obrzydliwie.

Zazdrościsz - przyznaj się :-D

kiedy sieje sie trawe
projektowanie ogrodów