Dojazd do ogrodu

1. Data: 2011-03-09 12:32:23

Temat: Dojazd do ogrodu
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dojazd do ogrodu,obniżanie kosztów.Pod spodem jest tekst,nie wiem czy da sie
wkleić.

2. Data: 2011-03-09 13:30:16

Temat: Re: Dojazd do ogrodu
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 13:32, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:
> Dojazd do ogrodu,obni anie koszt w.

Jest jeszcze kilka rzeczy do zbojkotowania :-)
Nie tylko ceny paliwa, za które notabene u nas odpowiada raczej Orlen,
bo tam zaopatruje się większość stacji. BP, Statoil - to w Polsce
margines.

3. Data: 2011-03-09 15:18:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-09 13:32, mirzan pisze:
> [...]

Hm, to ja już od dawna dołączyłam do akcji. ;)

Ewa

4. Data: 2011-03-09 15:23:49

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dojazd do ogrodu,obniżanie kosztów.

Nie wiedziałem, że cos popieram, choć od zawsze nie kupuje paliwa na tych
stacjach.
Pozdrawiam pogodnie
skryba już uświadomiony

5. Data: 2011-03-10 09:07:45