krzew jaśminu

1. Data: 2011-03-06 18:49:58

Temat: krzew jaśminu
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam mały krzew jaśminu z korzeniami owiniętymi folią, w niewielkiej
ilości ziemi. Krzew ma już malutkie zielone pączki.
Niestety na opakowaniu jest napisane, żeby posadzić od razu, jeżeli
ziemia nie jest zamarznięta. Nie ma natomiast wskazówek, co robić, jeśli
ziemia JEST zamarznięta. A jest tak mocno zmarznięta, że choćbym
chciała, nie dam rady wykopać dołka. Jak przechować ten krzew do czasu,
aż się trochę ociepli? Na razie wsadziłam go do doniczki z ziemią i
trzymam na zewnątrz. Nic mu się nie stanie? Czy może lepiej wstawić go
do domu?

Ewa

2. Data: 2011-03-08 09:52:18

Temat: Re: krzew jaśminu
Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Mar 2011, medea wrote:

> [...]
> razie wsadziłam go do doniczki z ziemią i trzymam na zewnątrz. Nic mu się
> nie stanie? Czy może lepiej wstawić go do domu?

Podstawowe pytanie - masz jaśmin czy jaśminowiec?

D.P.

3. Data: 2011-03-08 10:11:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-08 10:52, d...@d...dp.pl pisze:

> Podstawowe pytanie - masz jaśmin czy jaśminowiec?

Oto jest pytanie! Co ja też kupiłam?! ;)

Chyba jednak jaśminowiec - philadelphus.

Ewa

Studnia i energia sloneczna.
co wybrać na wąski żywopłot
Kwiaty na festiwalu