z grupy historia

1. Data: 2011-02-25 12:10:00

Temat: z grupy historia
Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dyskusja na temat moderacji która stała sie cenzura
W grudniu było cztery nowe temat - grupa ożyła dopiero gdy ruszyła dyskusja
na temat moderacji
"> panowie moderatorzy
> grupa ożyła
> chyba przez rok nie było tylu postów na temat skutków waszej moderacji
> która tak naprawdę stała się
> komunistyczna cenzurą niszczą przez to polska grupe historyczną
> nie czas na worek pokutny?
> SJS

>Pozwolę się nie zgodzić. Co to za "ożycie"? Wolę jeden post na miesiąc,
>z ktorego dowiem się czegoś, czego wcześniej nie wiedziałem, niż
>dziesiątki postów, których przeczytanie, to stracony czas.
>M.A.
===
Dlaczego tu piszę?
Ponieważ możliwy jest scenariusz powtórzenia pdobnego głosowania na wielu
grupach także na tej na temat wprowadzenia moderacji
W przypadku grupy historycznej moderacje przejęli starokomunni którzy
puszczali posty obrażające kościół katolicki a wycinali posty o tym, że na
terenach okupowanych przez Stalina i Hitlera obaj wprowadzili nakaz
obchodzenia świata 1 maja
Efekt moderacji - grupa padła
Dlatego przytaczam, aby ostrzec, głos jednego ze zwolenników moderacji na
grupie historycznej
SJS

2. Data: 2011-02-25 14:22:01

Temat: Re: z grupy historia
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-25 13:10, SJS pisze:

> [...]
> obchodzenia świata 1 maja
> Efekt moderacji - grupa padła
> Dlatego przytaczam, aby ostrzec, głos jednego ze zwolenników moderacji

Bardzo cenię Ciebie Stefanie za Twoją wiedzę oraz tworzenie coraz to
nowych mniej lub bardziej ciekawych wątków na militariach oraz
wspomnianej grupie historycznej ale jesteś zacietrzewionym i zaślepionym
reliktem przeszłości .
Zarzucasz innym brak poszanowania ważnych dla siebie świętości
a czym jak nie tym samym jest ten twój watek na tej grupie?
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

3. Data: 2011-02-25 15:08:48

Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> Zarzucasz innym brak poszanowania ważnych dla siebie świętości
> a czym jak nie tym samym jest ten twój watek na tej grupie?

Jest ostrzeżeniem przed mechanizmem który zniszczył grupe historia
może się on zdarzyć na każdej z grup
SJS

4. Data: 2011-02-26 02:08:14

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

SJS wrote:

> [...]
> puszczali posty obrażające kościół katolicki a wycinali posty o tym,
> że na terenach okupowanych przez Stalina i Hitlera obaj wprowadzili

Wiem, że to głębokie NTG, ale nie dziwię się, bo kiedy napisałem to samo na
innych grupach zostałem potraktowany jak jakiś szaleniec:)))
Mamy ładnie przeorane (już jestem TG) mózgi w naszym kraju:)

moon

5. Data: 2011-02-26 13:13:12

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Wiem, że to głębokie NTG, ale nie dziwię się, bo kiedy napisałem to samo
> na innych grupach zostałem potraktowany jak jakiś szaleniec:)))
> Mamy ładnie przeorane (już jestem TG) mózgi w naszym kraju:)

Hejka. Rozumiem, że nic tak nie uciemięża narodu jak nakaz obchodzenia
1-go Maja. ;-)
Pozdrawiam trzechkrólewsko Ja...cki

muszki na doniczkach - jak to zwalczyć?
dracena