Jakie walki do malowania scian?

1. Data: 2002-08-15 21:37:04

Temat: Jakie walki do malowania scian?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie walki beda dobre do malowania scian? Widzialam w sklepach gabkowe i
futrzane. Moze sa jeszcze jakies. Bede malowac sciany Dekoralem, Duluxem lub
Tikkurila.
Jaki walek powinnam wybrac? Czy walek powinien miec jakies szczegolne cechy?
Czy mam wybrac do wyciskania walka kratke czy taka specjalna tace?
Prosze bardzo o porady.
Pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-08-16 13:13:03

Temat: Re: Jakie walki do malowania scian?
Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cechy?
> Czy mam wybrac do wyciskania walka kratke czy taka specjalna tace?
Ja używałem do gładkiej ściany i farby Dulux Once wałka futrzanego o
średniej długości
włosa. Jeśłi ściana jest gładka to chyba nie ma sensu długie futro. Wydaje
mi się że krótsze
futro da bardziej równomierne rozłożenie farby szczególnie że Dulux to gęsta
śmietana.
Powinni Ci doradzić w sklepie.
--
Marcin
GG# 13349

Jakie najglebsze brodziki?
WSTRĘTNE KARALUCHY -w nowym mieszkaniu pomóżcie!!
fugi Mapei - mieszanie ?
malowanie mieszkania a alergie
Malowanie-kilka pytan