Jakie zabiegi polecacie na wiosnę?

1. Data: 2007-04-24 19:31:07

Temat: Jakie zabiegi polecacie na wiosnę?
Od: "Pietruszka" <mzietek@tototo_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowana jestem zabiegami ujedrniającymi, redukującymi cellulit.
Nie wiem tylko na co się zdecydować. Tych zabiegów jest dość duży wybór, a i
ceny są wysokie więc nie chciałabym wyrzucić pieniędzy w błoto.
Poraźcie mi jakie zabiegi dają najlepszy efekty i jakie salony w Warszawie
są godne polecenia.
Za wszelkie informacje z góry serdecznie dziękuję.
M.

2. Data: 2007-04-24 19:44:44

Temat: Re: Jakie zabiegi polecacie na wiosnę?
Od: "Marian Falliczny" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <mzietek@tototo_vp.pl> napisał w wiadomości

> Poraźcie mi jakie zabiegi dają najlepszy efekty i jakie salony w Warszawie
> są godne polecenia.

Delikatne biczowanie spoconym penisem po polikach

3. Data: 2007-04-25 06:50:31

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ceny są wysokie więc nie chciałabym wyrzucić pieniędzy w błoto.
> Poraźcie mi jakie zabiegi dają najlepszy efekty i jakie salony w Warszawie

zadne zabiegi nie pomoga bez diety i ruchu.
p.

Jaki aparat do hydromasażu stóp
Allegro - katom2,Miska-C,hornetkaa
Co z efektami ubocznymi ???