farba do włosów - poszukuję koloru

1. Data: 2007-04-25 09:03:03

Temat: Re: farba do włosów - poszukuję koloru
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ecia <e...@f...com> napisał(a):

>takiego koloru jak ma teraz Edyta Górniak (w
> ostatnim programie "Jak oni śpiewają").

nie oglądam, daj fotke to pokombinujemy

h.

2. Data: 2007-04-25 09:20:45

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Myślisz, że jesli na opakowaniu farby znajdziesz fotkę koloru jak u Edyty,
to na Twoich własnych włosach wyjdzie tak samo? Za dobrze by było:( Mnie
drogeryjne farby nigdy nie wychodziły tak, jak było naobrazku, czy nawet na
próbniku.
Skoro cena nie gra roli, to dlaczego nie pójdziesz do dobrego salonu
fryzjerskiego ze zdjęciem Edyty w łapce? Zapłacisz 200-300 zł, ale szanse na
idealny kolor masz ogromne. Domowym sposobem - minimalne. I pamiętaj, że
Edyta na 100% nie kupiła tej farby w drogerii, więc wcale nie musi być tam
odpowiednika tego koloru.
K.

3. Data: 2007-04-25 09:54:39

Temat: farba do włosów - poszukuję koloru
Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od dawna przymierzam się do zafarbowania włosów i chyba wiosna to dobry
moment na zmianę. Mam jednak problem nie wiem, jaki to kolor. Byłam już
kilka razy w drogerii i nic, nie potrafię się zdecydować który to. Szukałam
farby, która da mi efekt takiego koloru jak ma teraz Edyta Górniak (w
ostatnim programie "Jak oni śpiewają"). Sama okręsliłabym go jako brąz z
fioletowmi refleksami. Mój wyjściowy kolor włosów to jasny brąz. Zwracam się
zatem do Grupowiczek, które eksperymentowały z tym kolorem i są w stanie
wskazać mi odpowiednią farbę. Cena nie ma znaczenia.

Pozdrawiam i dziękuję
Edyta M.

4. Data: 2007-04-25 10:25:09

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Edyta na 100% nie kupiła tej farby w drogerii, więc wcale nie musi być tam

biorąc poprawkę na oświetlenie i inne fotoszopy użyte do zdjęć, zakładając
rozsądek ekserymentatorki i jej oczekiwań (co wyklucza np. rządania
rozjaśnienie do platyny z ciemnego brązu farbką ze sklepu), można oczekiwać,
że rudy wyjdzie rudy a nie czarny, czerwień jakaśtam nie wyjdzie na blond
itp.

Gdy chcę czekoladę, wychodzi głęboki, apetyczny brąz, gdy chcę ognistą
czerwień, wychodzi mi brąz z dużym dodatkiem czerwieni itd.

Kupuje farby w sklepie dla fryzjerów, i jeśli chcę kolor jednolity, nakłada
mi kumpeta. W czym problem?

h.

5. Data: 2007-04-25 11:40:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> można oczekiwać,
> że rudy wyjdzie rudy a nie czarny, czerwień jakaśtam nie wyjdzie na blond
> itp.

Raczysz żartować. Mnie kiedyś czekoladowy brąz robiony na czekoladowym
brązie, w 100% zgodnie z instrukcją, złapał tylko na odrostach i to na
czerwono. Nawet nie ciemnorudo - po prostu na czerwono.

--
JoP

6. Data: 2007-04-25 11:40:40

Od: "ecia" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie oglądam, daj fotke to pokombinujemy
>
> h.

Niestety nie mogę znaleźć fotek z ostatniego programu. Na zdjęciach i tak
włosy zawsze wydają się ciemniejsze. Te zdjęcia które znalazłam najbardziej
najbardziej oddają ten kolor, na innych jest tak ciemny że wygląda jak
czarny:
http://kozaczek.pl/fotki.php?idf=97&n=Edyta%20G%F3rn
iak
http://muzyka.wp.pl/id,13064,size,1,galeria.html

Edyta M.

7. Data: 2007-04-25 11:54:34

Od: "thassos" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..........pofarbuj sobie Lorealem Preference , wychodzi mnie taki jak na
obrazku :o)

th

8. Data: 2007-04-25 12:31:45

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>(w ostatnim programie "Jak oni śpiewają"). Sama okręsliłabym go jako brąz z
>fioletowmi refleksami.> Pozdrawiam i dziękuję

ja kilka miesięc temu farbowalam włosy u fryzjera i wyszedł mi taki mniej
więcej kolor.
Farba Loreala ale nie pamiętam nazwy,cos jak czarna wisnia:-).
Kolor był ładny,ale wróciłam do normalnego brązu;-).Najlepiej zrobic tak jak
radziły dziewczyny przede mną,isc do fryzjera i powiedziec jaki jest
problem.
Duzo zalezy od koloru wyjsciowego itd.ja mam dosyc ciemny brąz.
pozdrawiam
Iwona

9. Data: 2007-04-25 12:38:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> brązie, w 100% zgodnie z instrukcją, złapał tylko na odrostach i to na
> czerwono. Nawet nie ciemnorudo - po prostu na czerwono.

?? przeterminowana farba? Ja kiedys zapragnelam jasny orzech, wyszedl mi
kruczoczarny. Nie czarny, a polyskujacy granatem czarny. Gdy dopadlam
buteleczke (piankna to byla) przeczytalam date - rok po terminie, siic! Juz
mialam leciec z awantura do sklepu, ale mi sie kolorek spodobal.

h.

10. Data: 2007-04-25 12:41:39

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

thassos <j...@o...pl> napisał(a):

> ...........pofarbuj sobie Lorealem Preference , wychodzi mnie taki jak na
> obrazku :o)

mi Welle z serii fryzjerskiej wychodza tak, jak na obrazkach, o ile chce
ciemniejsze od wasnych oVkorz

h.

Jakie zabiegi polecacie na wiosnę?
Jaki aparat do hydromasażu stóp