farba do włosów - poszukuję koloru

11. Data: 2007-04-25 16:19:21

Temat: Re: farba do włosów - poszukuję koloru
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> ?? przeterminowana farba?

Nie, absolutnie świeża - zwracam uwagę na takie rzeczy.

Niestety, należy przyjąć do wiadomości, że czasem z diabli jakich powodów
możemy się okazać niekompatybilni z farbą i tyle - tylko że u fryzjera będzie
będzie to problem pana fryzjera (lub pani fryzjerki).

--
JoP

12. Data: 2007-04-25 19:49:38

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w
> [...]
> będzie
> będzie to problem pana fryzjera (lub pani fryzjerki).

fakt. Przy duzych zmianach, a juz na pewno przy kilku kolorach - fryzjer
konieczny. Przy mniejszych - nalezy sie liczyc z mozliwoscia katastrofy. Mi
od dluzszego czasu wychodzi tak 90% zgodnosci z zamierzeniem ;-)

h.

13. Data: 2007-04-25 20:16:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> fakt. Przy duzych zmianach, a juz na pewno przy kilku kolorach - fryzjer
> konieczny. Przy mniejszych - nalezy sie liczyc z mozliwoscia katastrofy.
> Mi od dluzszego czasu wychodzi tak 90% zgodnosci z zamierzeniem ;-)

To circa jak mi. Znaczy, ja już namierzyłam farbę, która wychodzi jak
trzeba, jest stosunkowo trwała i ogólnie jest OK, więc awaryjnie używam.
Awaryjnie, czyli jak nie mam czasu iść do fryzjera, a muszę szybko
zlikwidować wyzierającą katastrofę, bo generalnie to jednak wolę, jak ktoś
mi to robi, a sobie siedzę i czytam. Ale początkowe eksperymenty były czasem
dość wesołe inaczej, więc statystycznie pewnie wychodzalność byłaby podobna.

--
JoP

14. Data: 2007-04-26 04:29:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> mi Welle z serii fryzjerskiej wychodza tak, jak na obrazkach, o ile chce
> ciemniejsze od wasnych oVkorz
>
> h.

A ja ostatnio pofarbowalam sie Londa. Kolor wyszedl identyczny z tym na
obrazku (yes, yes, yes!), ale zaznaczam, ze to moje pierwsze farbowanie
od 3-4 lat, wiec wlosy byly dziewicze, i zmiana byla nieradykalna. Z
dosc ciemnego brazu, na brazowo-czarny. Czyli zadne tam eksperymenta :)

Krusz.

15. Data: 2007-04-26 04:30:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

murziczek wrote:

> Farba Loreala ale nie pamiętam nazwy,cos jak czarna wisnia:-).

Jest farba Garniera (ta od Brodzikowej), ktora nazywa sie czerwona
czern. Wychodzi czarny z fioletowo-czarnymi refleksami. Jest boski,
niestety efekt utrzymuje sie zalamujaco krotko :/

Krusz.

16. Data: 2007-05-20 08:39:27

Od: "honcia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ecia" <e...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> od dawna przymierzam się do zafarbowania włosów i chyba wiosna to dobry
> moment na zmianę. Mam jednak problem nie wiem, jaki to kolor. Byłam już
> kilka razy w drogerii i nic, nie potrafię się zdecydować który to.
> Szukałam farby, która da mi efekt takiego koloru jak ma teraz Edyta
> Górniak (w ostatnim programie "Jak oni śpiewają"). Sama okręsliłabym go
> jako brąz z fioletowmi refleksami. Mój wyjściowy kolor włosów to jasny
> brąz. Zwracam się zatem do Grupowiczek, które eksperymentowały z tym
> kolorem i są w stanie wskazać mi odpowiednią farbę. Cena nie ma znaczenia.

Witam
Ja tez miałam taki problem i też miałam włosy koloru ciemny brąz i
zdecydowała mię w konću na pasemka koloru bląd i czarne bardzo ładnie to
wygląda i jestem zadowolona ale jeśli wolisz jeden kolor to proponowała bym
wiśnoiwy kolor bardzo fajnie to wygląda a firma loreal ma farby dobre
gatunkowo i kolor jest trwały.
Pozdrawiam.

17. Data: 2007-05-21 14:26:29

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ecia <e...@f...com> napisał(a):

>Sama okręsliłabym go jako brąz z
> fioletowmi refleksami.

Masz ci los, ja chcialam ciemna czekolade a wyszlo mi wlasnie cos, co
powyzej napisalas ;-)

Farbowalam kolorkiem o wdzicznej nazwie "palisander" - nabytym w sklepie
fryzjerskim - jakas fryzjerska odmiana Londy tym razem.

h.

Jakie zabiegi polecacie na wiosnę?
Jaki aparat do hydromasażu stóp
Allegro - katom2,Miska-C,hornetkaa