sukienka poszukiwana

1. Data: 2007-04-26 07:37:42

Temat: sukienka poszukiwana
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i mam problem. Potrzebuję kupic sukienkę. Zwiewną, ładną, najchętniej
tak nad kostke. Zrobiłam maraton po "swoich" sklepach i du...blada.
Wszystkie kiecki odcinane w pasie i do kolana, albo troche za;-(Stara
nie jestem, ale w klimacie kręcenia nogą z Travoltą nie czuję się
najlepiej. Kiecka potrzeba na niedziele, a ja już nie mam pomysłu;-(
--

Gosia

2. Data: 2007-04-26 08:01:58

Temat: Re: sukienka poszukiwana
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nie jestem, ale w klimacie kręcenia nogą z Travoltą nie czuję się
> najlepiej. Kiecka potrzeba na niedziele, a ja już nie mam pomysłu;-(

http://www.solar-company.com.pl/

wydaje mi sie, ze cos bys znalazla...oczywiscie, gdybys nie szukala akurat
kiecki i nie miala cisnienia czasowego ;-)) - wtedy zawsze cos wejdzie w
rece.

h.

3. Data: 2007-04-26 08:15:01

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> kiecki i nie miala cisnienia czasowego ;-)) - wtedy zawsze cos wejdzie w

Solar był jednym z pierwszych sklepów do którego pognałam, ale oni nie
mają jeszcze tej kolekcji. Najgorsze, że ja "gdzie trzeba wypukła, a
gdzie trzeba wklęsla" i w pasie mi wszystko wisi, a na biodrach sie opina

--

Gosia

4. Data: 2007-04-26 15:32:47

Od: "Marian Falliczny" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> No i mam problem. ....;-(Stara nie jestem, ale w klimacie kręcenia nogą z
> Travoltą nie czuję się najlepiej.

Współczuje, nogi jak kloce to poważna tragedia. W Rosji wraca moda na
walonki. Kupisz kiecke nad kolana i do tego ozdobne (np. różowe) walonki i
ukryjesz wady swojej urody. Jeśli bys miała kłopoty z nabyciem wspomnianych
walonków, to zawsze mogą być gumiaki. No ale efekt nie będzie taki dobry.

5. Data: 2007-04-26 16:38:30

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mają jeszcze tej kolekcji. Najgorsze, że ja "gdzie trzeba wypukła, a gdzie
> trzeba wklęsla" i w pasie mi wszystko wisi, a na biodrach sie opina

to ja tak mam ze spodniami. Pierwsze, to wizyta u krawcowej

a moze blyskiem by Ci z allegro przyslali?
ale jak mus, to chyba lepiej wystąpiuć w czymś, co już masz. W pośpiechu
można dać sobie wcisnąć dziwadło...

h.

6. Data: 2007-04-26 19:47:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> to ja tak mam ze spodniami. Pierwsze, to wizyta u krawcowej

Ja jestem chora u krawcowej, brak mi cierpliwosci i nie znosze przymiarek

> a moze blyskiem by Ci z allegro przyslali?

Po problemie, kupiłam w Solarze fajne, proste spodnie, do tego brązową
bluzkę z gołymi ramionami + szal

--

Gosia

farba do włosów - poszukuję koloru