Jakiej firmy lodowka

1. Data: 2001-07-31 19:48:24

Temat: Jakiej firmy lodowka
Od: "AZyja" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.,
Stary Minsk zaczal sie sypac i czas na nowa lodowke. I stad pytanie jaka
firma:
Whirpool, Gorenje, Amica, Polar, Indesit, Zanussi.
Najbardziej interesuje mnie opinia o: Whirpool'rze, Polarze i Gorenje.

Wielkie thanx za pomoc.

--
Z pozdrowieniami
+__________________________________+

1. Data: 2001-07-31 21:31:28

Temat: Re: Jakiej firmy lodowka
Od: "bridge" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AZyja" <a...@k...chip.pl> wrote in message news:3b670bc5@news.vogel.pl...
> [...]
> Whirpool, Gorenje, Amica, Polar, Indesit, Zanussi.
> Najbardziej interesuje mnie opinia o: Whirpool'rze, Polarze i Gorenje.
najlepszy siemens/bosch
ale mnie nie bylo stac - kupilem whirpoola z komora 0 stopni
a.

1. Data: 2001-08-01 11:43:44

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AZyja <a...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Whirpool, Gorenje, Amica, Polar, Indesit, Zanussi.
> Najbardziej interesuje mnie opinia o: Whirpool'rze, Polarze i Gorenje.

Temat przewija sie przez grupe regularnie.
Wedlug bardzo wielu osob w tym przedziale cenowym bezkonkurencyjny jest nasz
Polar. Dopracowane wnetrze, cichy, bezawaryjny. Gorenje w zasadzie nie znam,
natomiast we Whirlpool'u nie podoba mi sie zagospodarowanie srodka. Wydaje
mi sie malo funkcjonalne.

--
J.

GG: 1206619

1. Data: 2001-08-01 12:59:26

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

AZyja napisał(a):

> [...]
> Whirpool, Gorenje, Amica, Polar, Indesit, Zanussi.
> Najbardziej interesuje mnie opinia o: Whirpool'rze, Polarze i Gorenje.

A dlaczego nie rozważasz LG czy Samsunga ? Albo Liebherra czy
Vestfrosta ? A co masz przeciwko Aristonowi lub Candy ? Bosche czy
Siemensy też bywają niczego, że ne wspomnę o Sharpach czy Mastercookach.
Może zapodaj ile masz na to kasy i jaką pojemność potrzebujesz.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-08-01 17:07:34

Od: "AZyja" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może zapodaj ile masz na to kasy i jaką pojemność potrzebujesz.

WItam,
No tak, zapomnialem podac tych dosc istotnych inf. :-((
Cena: jak najtaniej :-))) do 1300 PLN max.
Wysokosc: max 140 cm +/- 3 cm
Zamrazalnik: ok 50 l (najlepiej na dole i z szufladami)
Chlodziarka: pozostala objetosc :-)).
1 agregat
Czyli zwykla, przecietna lodowka.

--
Z pozdrowieniami
+__________________________________+

1. Data: 2001-08-02 05:29:32

Od: "gadula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

electrolux mam od roku i jest ok cicha a przede wszystkim a klasie a
energetycznej czyli malo pradu pozera

1. Data: 2001-08-02 11:32:41

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

AZyja napisał(a):

> [...]
> Cena: jak najtaniej :-))) do 1300 PLN max.
> Wysokosc: max 140 cm +/- 3 cm
> Zamrazalnik: ok 50 l (najlepiej na dole i z szufladami)

No to masz problem gustu. Ja bym brał przy tych zał. Gorenie. Ale
zastanów się nad czymś większym, 140 cm to sprzęt dla anorektyków.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-08-03 08:42:11

Od: "Andy" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od roku uzywam Electroluxa (najwiekszy model 200cm), cena 1700zl, rewelacja.

1. Data: 2001-08-06 19:58:33

Od: "AZyja" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Whirpool, Gorenje, Amica, Polar, Indesit, Zanussi.
> Najbardziej interesuje mnie opinia o: Whirpool'rze, Polarze i Gorenje.

Witam,
I zeby zakonczyc watek to napisze, ze zakonczylo sie na Liebherr'rze :-))

--
Z pozdrowieniami
+__________________________________+

1. Data: 2001-08-10 13:25:57

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

AZyja wrote:

> [...]
> Whirpool, Gorenje, Amica, Polar, Indesit, Zanussi.
> Najbardziej interesuje mnie opinia o: Whirpool'rze, Polarze i Gorenje.

mam polara dwusprezarkowego. chodzi 2 lata. duza, cicha, malo pradu zre.
jestem zadowolony.
btw. dlaczego dwusprezarkowy? bo moge niezaleznie ustawiac temperatury
w lodowce i zamrazalniku. ale druga sprezarka kosztuje jedna szuflade
w zamrazalniku mniej.

--
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | fragmentow w Gaz.Wyb.

mieszkanie w tbs