Jarosław Kaczyński

11. Data: 2017-10-17 09:01:45

Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 października 2017 10:23:31 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Brat był Prezydentem RP. Nie był MOIM bratem, a też się o Niego upominam.
> :->
>
> Od kogoś trzeba zacząć. Od najwazniejszych. Potem - śmierć najważniejszych
> dowódców sił lotniczych w katastrofie Casy, gen. Petelickiego, Leppera i
> wielu wielu innych:

mozna to tez czynic chronologicznie.
nie wiem, co bardziej logiczne
od czasu jakiegos.

mysle, ze Leppera daruja oni sobie;
pewnie mial haka na strony te obie:)

pozdrawiam,
jacek

12. Data: 2017-10-17 09:36:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 października 2017 00:41:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Oczywiście! Do Churchilla czy Żelaznej Lady mu daleko - ale jak się nie ma,
> co się lubi, to się lubi, co się ma. Na polskie uwarunkowania wystarczy.

nie wystarczy: ani na polskie, ani dla swiata.
stad cala pisanina i cala debata:)

> Nie chodzi o spryt - chodzi o pragmatykę.

chodzi o uczciwosc. i zwiezla logike
tak jak idee, az tak wartosciowe,
ze je odkrywaja po katach swiata zwykli pastuszkowie.

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
/dochod-podstawowy-powszechny-partycypacyjny-co-to-j
est/f7w4xdt

oczywiscie niezbyt dokladnie zrozumial Ducha ekonomista,
tym nie mniej dzialanie, to rzecz oczywista:)

jacek

13. Data: 2017-10-17 09:41:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 października 2017 20:04:43 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> AAAAAAAAAAAA!!!!
> :-)

AAAAAAAAAAAA!!! Jarosław Ka!!!
https://youtu.be/vbizefOCo-w

14. Data: 2017-10-17 09:54:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no, troche przesadzili z tym wszystkim.
totez wyszedl gniot; gniot czysty:)

pozdrawiam,
jacek

15. Data: 2017-10-17 11:07:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 09:54:19 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> no, troche przesadzili z tym wszystkim.
> totez wyszedl gniot; gniot czysty:)

Im chodziło o to, że się pana Kaczyńskiego Jarka przecenia.
W niektórych środowiskach ponoć wręcz aż do kultu jednostki.
Zawsze tak jest, kiedy dąży się do takiej centralizacji i koncentracji
władzy, jak w programie p. Jarka i tu jest chyba główny zarzut.
Kiedyś go bardzo nie lubiłem, teraz trochę mniej, ale w moim typie nadal
nie jest. Z kolei z Tuskiem jest taka sytuacja, że mi się podobać przestał
jako polityk od momentu, kiedy opuścił kraj dla Najwyższego Eurostołka.
Jak tylko przekazał władzę Kopaczce, Platformersi zaczęli kraść. Jak kota
nie ma, myszy harcują i w zasadzie było to przekazanie uprawnień Kaczorkowi,
tylko z opóźnieniem.

16. Data: 2017-10-17 11:36:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> jako polityk od momentu, kiedy opuścił kraj dla Najwyższego Eurostołka.
> Jak tylko przekazał władzę Kopaczce, Platformersi zaczęli kraść.

Złodziejstwo jest zawsze i wszędzie - więc tym bardziej tam, gdzie władza.
Bo władzę sprawują tylko ludzie. To tylko kwestia skali - tj. czy
złodziejstwo przewyższa już próg wydolności gospodarczej narodu, czy
jeszcze nie. Jednak najgorsze jest działanie gospodarcze i polityczne wbrew
interesom narodu i państwa - przy poszanowaniu jedynie interesu jego
historycznych i zdeklarowanych wrogów!

> Jak kota
> nie ma, myszy harcują i w zasadzie było to przekazanie uprawnień Kaczorkowi,
> tylko z opóźnieniem.

Ich matriks tego nie przewidywał. Arogancja władzy PO przekroczyła punkt
krytyczny.

--
XL

17. Data: 2017-10-17 12:11:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 11:36, XL pisze:

> Złodziejstwo jest zawsze i wszędzie - więc tym bardziej tam, gdzie władza.

A miało być lepiej.

> Bo władzę sprawują tylko ludzie.

Czyli jak kradnie PiS to tylko ludzie, a jak PO to złodzieje?

> To tylko kwestia skali - tj. czy
> złodziejstwo przewyższa już próg wydolności gospodarczej narodu, czy
> jeszcze nie.

Czy SKOKi przewyższają już próg wydolności narodu, czy jeszcze nie?

> Jednak najgorsze jest działanie gospodarcze i polityczne wbrew
> interesom narodu i państwa

To skąd twoje poparcie dla pisu?

> - przy poszanowaniu jedynie interesu jego
> historycznych i zdeklarowanych wrogów!

To skąd twoje poparcie dla pisu?

No i harcują.

> Ich matriks tego nie przewidywał. Arogancja władzy PO przekroczyła punkt
> krytyczny.

LOL :)
W porównaniu do pislamistów to amatorzy.
Trzeba być debilem, żeby nie widzieć arogancji pisu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-10-17 13:21:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 11:36:24 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jednak najgorsze jest działanie gospodarcze i polityczne wbrew
> interesom narodu i państwa - przy poszanowaniu jedynie interesu jego
> historycznych i zdeklarowanych wrogów!

LOL, a kiedy przestali?
Bolek i Lolek - agenci CIA. No i Big Zbig Brzeziński, który to wszystko
koordynował, nb. najlepszy przyjaciel tego osławionego Sorosa.

http://wszechocean.blogspot.com/2017/07/co-tak-napra
wde-kryo-sie-za-fenomenem.html

19. Data: 2017-10-17 13:23:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 11:07:32 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> nie ma, myszy harcują i w zasadzie było to przekazanie uprawnień Kaczorkowi,

Jakubie, wiesz ze bardzo cie cenie.
wiesz tez, ze ja wiem, ze mamy rozny swiatopoglad.
co do pana kaczynskiego mozna tez rozne miec podejscie,
ale jest to czlowiek na tyle uczciwy,
ze panstwa nigdy nie okradal bardziej, niz ono jego.
co do pana tuska, to przyzwalal na kradziez nie tylko swoim,
ale tez zachodnim lupiezcom.
on doskonale o tym wiedzial, a nie tylko o amber gold,
fozach, autostradach, czy kamienicach chocby warszawskich.

pozdrawiam,
jacek

20. Data: 2017-10-23 10:10:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A miało być lepiej.

Mnie jest. Tobie gorzej? Smutne jak cholera.

> Czyli jak kradnie PiS to tylko ludzie, a jak PO to złodzieje?

Nie. Jak kradnie PO to tylko ludzie, a jak PiS to złodzieje.

> Czy SKOKi przewyższają już próg wydolności narodu, czy jeszcze nie?

,,Obracasz się wśród ludzi bogatych" - no to albo jednak nie przekroczyły,
albo twoi bogaci znajomi żyją właśnie ze SKOKów itp. :->

> To skąd twoje poparcie dla pisu?

No właśnie stąd.

> To skąd twoje poparcie dla pisu?

No właśnie stąd.

> No i harcują.

> LOL :)
> W porównaniu do pislamistów to amatorzy.

Jak widać Naród ocenił to zupełnie inaczej, no ale oczywiście to Naród jest
głupi, ty zaś mądry - idź i nauczaj więc na tej pustyni. Radzę na rynkach,
bo tam dużo ludzi zwykle jest.
LOL

> Trzeba być debilem, żeby nie widzieć arogancji pisu.

Byłeś debilem przez 8 lat rządów platfusów i nadal nim pozostałeś, więc
najwyraźniej nie jest to takie złe jak przedstawiasz.

--
XL

Dziś rocznica Fatimy
I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!