Jarosław Kaczyński

31. Data: 2017-10-23 22:32:06

Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale ja pisałem o wiecach poparcia, a nie o wyborach.
> I znowu uciekasz próbując zmienić temat :)

Wygrane wybory to największy wiec poparcia, jaki można mieć - więc nie kręć
o jakiejś ucieczce i zmianie tematu. Idź i nie nudź więcej.

--
XL

32. Data: 2017-10-23 22:44:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 22:32, XL pisze:

> Wygrane wybory to największy wiec poparcia, jaki można mieć - więc nie kręć
> o jakiejś ucieczce i zmianie tematu. Idź i nie nudź więcej.

No to po co pis tak się odgradza barierkami i policją od ludu, który go
tak kocha?
Czy znowu spróbujesz zmienić temat?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

PS.
Gdy skłamałaś, że Stalinowi przyznano nagrodę Nobla, to też uciekłaś od
odpowiedzi...

33. Data: 2017-10-24 00:53:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Piotr
>
> PS.
> Gdy skłamałaś, że Stalinowi przyznano nagrodę Nobla, to też uciekłaś od

Dla ciebie na miano ,,odpowiedzi" zasługuje jedynie tekst dokładnie
potwierdzający twoje widzenie danej sprawy - w związku z tym nic z mojej
strony nią być nie może.
Spadaj gościu i nie nudź.
--
XL

34. Data: 2017-10-24 04:05:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 października 2017 00:53:28 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Dla ciebie na miano ,,odpowiedzi" zasługuje jedynie tekst dokładnie
> potwierdzający twoje widzenie danej sprawy - w związku z tym nic z mojej
> [...]

bo oni zawsze widza tylko swoja strone.
my tylko zazwyczaj - doprawdy dla prawdy istotna roznica:)

pozdrawiam,
jacek

35. Data: 2017-10-24 13:01:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> bo oni zawsze widza tylko swoja strone.
> my tylko zazwyczaj - doprawdy dla prawdy istotna roznica:)

Ba.

--
XL

36. Data: 2017-10-24 15:40:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 00:53, XL pisze:

> Dla ciebie na miano ,,odpowiedzi" zasługuje jedynie tekst dokładnie
> potwierdzający twoje widzenie danej sprawy - w związku z tym nic z mojej
> strony nią być nie może.
> Spadaj gościu i nie nudź.

Widzę, że muszę ci to wytłumaczyć jak dziecku.
Jak najbardziej jestem w stanie przyjąć do wiadomości, że Stalinowi
przyznano Nobla. Nie rozumiem tylko, dlaczego mam ci uwierzyć na słowo.
Czemu tak uparcie nie chcesz podać źródła tej wiadomości?
Chyba rozumiesz, że w ten sposób można twierdzić dowolną bzdurę?
Czy jednak nie jesteś w stanie pojąć tak prostej sprawy?

Na razie twoje "odpowiedzi" są w stylu: "Ziemia jest płaska, bo tak
powiedziałam", "trują nas chemtrailsami, bo tak uważam"
To nie jest odpowiedź. To nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
Więc mam pełne prawo uważać, że zwyczajnie bezczelnie kłamiesz i robisz
to z jakiegoś powodu. Nikt normalny nie kłamie bez powodu. Musisz mieć w
tym jakiś interes.

Że też takie banały muszę tłumaczyć dorosłej osobie. Żenujące.

Czy jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-10-24 16:18:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Widzę, że muszę ci to wytłumaczyć jak dziecku.
> Jak najbardziej jestem w stanie przyjąć do wiadomości, że Stalinowi
> przyznano Nobla. Nie rozumiem tylko, dlaczego mam ci uwierzyć na słowo.

Wytłumaczę więc, jak dziecku: NIE MASZ ani NIE MUSISZ. Mam to gdzieś, czy
ty mi uwierzysz. Ja coś WIEM, a ty wiedzieć tego nie musisz. Po prostu nie
jesteś w stanie wiedzieć o sprawach, o których nie przeczytasz w necie. A o
tej NIE PRZECZYTASZ.

> Czemu tak uparcie nie chcesz podać źródła tej wiadomości?

Podałam. Oraz j.w.

> [...]
> tym jakiś interes.
>
> Że też takie banały muszę tłumaczyć dorosłej osobie. Żenujące.
>
> Czy jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz?

J.w.

--
XL

38. Data: 2017-10-24 17:58:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 04:05, j...@o...pl pisze:

> bo oni

Oni, to znaczy kto?

> zawsze widza tylko swoja strone.
> my tylko zazwyczaj

My, czyli kto?

Wy, religianci? :)

> - doprawdy dla prawdy istotna roznica:)

Twierdzisz, że religianci "tylko zazwyczaj" widzą swoją stronę?
A tak naprawdę _zawsze_ są tolerancyjni, kochają ludzi (np.
homoseksualistów), szanują prawa kobiet, nie mają problemów ze sprzedażą
środków antykoncepcyjnych itd.?
Zaiste, dla prawdy to istotna różnica :):)

W normalnym kraju to co tu wypisujesz mogłoby uchodzić za dowcip, nawet
zabawny. W naszym kraju i innych państwach rządzonych przez fanatyków
religijnych już takie zabawne nie jest.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-10-24 21:00:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 16:18, XL pisze:

> Wytłumaczę więc, jak dziecku: NIE MASZ ani NIE MUSISZ. Mam to gdzieś, czy
> ty mi uwierzysz. Ja coś WIEM,

Ty mylisz wiedzę z urojeniami.
Wiedza to nie jest to samo co "wydaje mi się".
Dorosła osoba powinna znać takie podstawy i to odróżniać.

> a ty wiedzieć tego nie musisz. Po prostu nie
> jesteś w stanie wiedzieć o sprawach, o których nie przeczytasz w necie. A o
> tej NIE PRZECZYTASZ.

Nie musi być w necie.
Nie zabraniam ci podać podawać źródeł, które nie są w necie.

Powiem ci w tajemnicy (:)), że jest wiele dokumentów, których w necie
nie znajdziesz, bo jeszcze nie zostały zdigitalizowane. Z rożnych
przyczyn. Jest tego dużo (nie nadążają...), ich stan techniczny nie
pozwala na taką ingerencję itp.

Więc nie tłumacz się, że nie ma tego w internecie. To żaden problem.
Można dotrzeć do takich źródeł osobiście, są gromadzone w archiwach
instytucji, można poprosić o udostępnienie osoby, które zajmują się
gromadzeniem takich dokumentów. Znam kilka takich osób. Bariera językowa
nie jest problemem.
Skoro takie dokumenty istnieją, to specjalnie dla ciebie je znajdę.

Tylko powiedz mi gdzie i czego mam szukać.
Cokolwiek.

> Podałam. Oraz j.w.

Nie podałaś.
News z zebrania grupy wzajemnej adoracji ONRu to nie jest konkretna
informacja, od której mógłbym zacząć szukać.
Potrzebuje konkretów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-10-24 21:29:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Skoro takie dokumenty istnieją, to specjalnie dla ciebie je znajdę.
>
> Tylko powiedz mi gdzie i czego mam szukać.

Pisałam: JEDYNIE fińskie gazety i audycje Radia Swoboda (lub Radia Wolna
Europa) z 1948 i krótko po.
JA mam wiadomości od (nieżyjących już) osób, które OSOBIŚCIE słyszały te
audycje i którym absolutnie wierzę, bo to osoby o najwyższym poziomie
morale i inteligencji, które w okresie stalinowskim ryzykowały zycie swoje
i rodziny dla wyzszych idei. Ty wierzyć w to nie musisz.

> Nie podałaś.
> News z zebrania grupy wzajemnej adoracji ONRu to nie jest konkretna
> informacja, od której mógłbym zacząć szukać.
> Potrzebuje konkretów.

J.w. Innych nie dostaniesz.
Łatwo nie będzie - ale jeśli dotrzesz do tzw. źródeł, myślę, że nastąpi
wielki zwrot w twojej tzw. świadomości, zwrot w rodzaju np. antysemity,
który nagle dowiaduje się o żydowskim pochodzeniu... więc zastanów się, czy
na pewno tego chcesz. W kazdym razie sama też chetnie poznam dokładnie te
źródła.
Tylko nie wyobrażam sobie, jak ty miałbyś dotrzeć do tekstów archiwalnych
audycji...

--
XL

Dziś rocznica Fatimy
I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!