Jędrne piersi

1. Data: 2002-09-02 07:29:51

Temat: Re: Jędrne piersi
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:akv2i1$55t$1@news.onet.pl...

> "Dorota" <d...@p...fm> wrote in message

> a czy ktos juz pisal o zimnych natryskach?
> nie sa przyjemne, ale idzie sie przyzwyczaic.
> ja robie niemal codziennie;)

Jak najbardziej skuteczne, ale nie przy skorze sklonnej do pekania naczynek
Ola

1. Data: 2002-09-02 09:21:52

Od: ":::Inna Xena:::" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> A teraz zastanów sie co wbrew pozorom taniej wychodzi- drogi dobry
> biustonosz srednio raz na rok czy nowy co miesiac? Bo byle jakie po 2, 3
> praniach nie nadaja sie do niczego poza zdeformowaniem biustu.

To też jeden z mitów, że drogi stanik jest NA PEWNO dobrej jakości, a tani -
nędznej i rozpadnie się po 3 praniach. W swojej bogatej kolekcji
bieliźniarskiej mam zarówno drogie staniki, jak i bardzo tanie - a ich czas
eksploatacji jest średnio taki sam. I - paradoksalnie - jedyny nieudany zakup
(nieudany pod względem trwałości, bo nieudane z innych przyczyn zakupy
zdarzają mi sie częściej) - to był śliczny i za konkretne pieniądze staniczek
Palmersa, który sfatygował się (wypadła fiszbina) dosłownie po 3 praniu. Niby
moja wina, bo prałam z lenistwa w pralce, ale dodam, że WSZYSTKIE tak piorę,
więc to jednak kwestia jakości wykonczenia.
Po prostu niezależnie od ceny bielizny trzeba przed zakupem oceniać jej
jakość (dokładnie obejrzeć, sprawdzić materiał, ż którego jest wykonana etc. -
to banały, więc nie będę sie rozpisywać). To skutecznie minimalizuje ryzyko
zarówno tanich, jak i bardzo drogich wpadek.

1. Data: 2002-09-02 10:10:43

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

a czy ktos juz pisal o zimnych natryskach?
nie sa przyjemne, ale idzie sie przyzwyczaic.
vs

1. Data: 2002-09-03 01:22:27

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najbardziej skuteczne, ale nie przy skorze sklonnej do pekania
naczynek

hmmm. a bylam przekonana, ze zimna wody robi dobrze na zyly i takie tam,
widac sie mylilam.
vs

fryzurki
Witam !