Jesienne obrazki

1. Data: 2002-12-02 16:39:41

Temat: Jesienne obrazki
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę był typowy listopadowy dzień - mglisty, mokry.
Nastrój, który należało uwiecznić. Zrobiłem sporo zdjęć, większość
nieudanych (za ziemno). Te kilka w miarę poprawnych powiesiłem.
http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/jesien
Stado rybek nie bardzo pasuje do reszty, ale nie mogłem się oprzeć.
Pozdrawiam,
Krzysztof

2. Data: 2002-12-02 19:56:47

Temat: Re: Jesienne obrazki
Od: "Andrzej Błotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sobotę był typowy listopadowy dzień - mglisty, mokry.
> Nastrój, który należało uwiecznić. Zrobiłem sporo zdjęć, większość
> nieudanych (za ziemno). Te kilka w miarę poprawnych powiesiłem.

jesien1 - te dymiące gdzieś na horyzoncie jesienne ogniska napawają mnie
zawsze nostalgią ale i poczuciem radości ... :)
Wszystko wydaje się wtedy takie odległe ale i i bliskie sercu...
To były moje imieniny a dzień u mnie był podobny ze zdięcia (ale miło go
spędziłem :)

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2002-12-02 20:09:11

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3DEB8CCD.FC9FBEE5@metal.agh.edu.pl Krzysztof Wilk
<w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):
> [...]
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/jesien
> Stado rybek nie bardzo pasuje do reszty, ale nie mogłem się oprzeć.

Hejka, a cóż to za jesienny tulipan?
Ja...cki

4. Data: 2002-12-03 00:06:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/jesien
> Stado rybek nie bardzo pasuje do reszty, ale nie mogłem się oprzeć.

piekne ale nieponazywane

:(((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2002-12-03 07:30:03

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał:

> Hejka, a cóż to za jesienny tulipan?
To eszolcja, maczek tak zwinięty.
Krzysztof

6. Data: 2002-12-03 08:26:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:016801c29a60$39dfc760$2e4c4cd5@d3h6c1...

A mi zapachniało wiosną. U nas wrzośćcom daleko do zakwitnięcia ciemirnikom
też.
Kaśka

7. Data: 2002-12-03 08:37:39

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał:

> piekne ale nieponazywane

Poprawione już, opisy jak zwykle w "dymkach"
Krzysztof

8. Data: 2002-12-03 10:05:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/jesien
> Stado rybek nie bardzo pasuje do reszty, ale nie mogłem się oprzeć.

Piękne zdjęcia robisz Krzysztofie. Te krople wody na berberysie,
pajęczynki... super! Zadroszczę umiejętności!
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2002-12-03 12:29:37

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Piękne zdjęcia robisz Krzysztofie. Te krople wody na berberysie,
> pajęczynki... super! Zadroszczę umiejętności!
To nie ja, to aparat. Wycelowuję w to co mi się podoba, pstrykam
kilka razy i któreś wychodzi. Lustrzanką miało się większy wpływ na
kompozycję, kadrowanie i głębię ostrości.
Krzysztof

10. Data: 2002-12-03 12:53:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote in

> To nie ja, to aparat. Wycelowuję w to co mi się podoba, pstrykam
> kilka razy i któreś wychodzi. Lustrzanką miało się większy wpływ na
> kompozycję, kadrowanie i głębię ostrości.

Dlatego warto zostac przy lustrzance :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz., fanatyczka

plamy na roslinie
Zeby owocow nie bylo...
Wyniki pl.misc.rolnictwo (30:6 - NIE)