Stało się !!!

1. Data: 2002-12-01 13:56:22

Temat: Stało się !!!
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Zwycięstwo w konkursie 'Winoroślowatych' zobowiązuje.
Dalej nie mogę się opierać.
Sadze winnicę:-)
Osoby mające wpływ na ta decyzję to:

Janusz Czapski
Darek Pakosz
Grzegorz Sapijaszko

Wpływ podobny, dlatego nazwiska w/g kolejności alfabetycznej.
Winnica docelowo ma posiadać 80 sadzonek.
Pierwsza sadzonkę otrzymałem od Janusza i tak 'Nero" rozpoczoł nową moja
przygodę zafundowaną przez wyżej wymienionych Panów.
raport:
posadziłem:
Nero, Gołubok, Iza Zaliwska, Agat Doński, Refren i Konkord Rosyjski- za co
dostałem "opiermantel' od Janusza.
Zziębnięty , przemoczony i ponoć szczęsliwy Bogusław Radzimierski:-)

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2002-12-01 17:30:46

Temat: Re: Stało się !!!
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEIADFAA.abies@ogrod-
> Zziębnięty , przemoczony i ponoć szczęsliwy Bogusław Radzimierski:-)
>

> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.

Ja w sprawie Twojej winnicy - ale nie tylko.
Otoz mialem mila okazje widziec sie jakis czas temu z Jerzym. Ten z
wypiekami na twarzy opowiadal o Twoim i Twojej Grazyny ogrodzie. Ba przy
pokazywaniu roznych wielkosci roslin omal polmiska z salatkami nie stracil.
I opowiadal wowczas o planach winnicznych, Ja dotychczas podziwiam tylko
Twoja strone www. Wiem, ze ogrod jej na pewno dorownuje.
Uklony zatem za pasje, talent zamilowanie i...CIERPLIWOSC - te
najtrudniejsza dla takich jak ja parweniuszy i nuworyszy ogrodowych.
Ale nie mam zadnych kompleksow - powiem wiecej, MY TEZ MAMY PRAWO DO
OGRODOWEGO ZYCIA.

A wracajac do winnicy. Nareszcie moge z czymkolwiek rownac do Ciebie, bo -
mam nadzieje zauwazyles to z WZNIESIEN - tez posadzilem winniczke. Zatem raz
przynajmniej rowno z Toba z czyms wystartowalem. Ba mianowany zostalem
przedstawicielem na Galicje Frakcji Winoroslowej, a jak zapewne wiesz u nas
w Galicji posiadanie tytulu wazniejsze jest od wszystkiego, zatem ja tez mam
swoje satysfakcje.

A juz tak powaznie - gratuluje kolejnego wyzwania przyrodniczego, a jak
wreszcie uda mi sie zdobyc cos ciekawego na Ukrainie - ufam, ze Janusz
pozwoli i ciebie owym czyms obdarowac.
Pozdrowienia
wojtek Pa

3. Data: 2002-12-01 18:10:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Zwycięstwo w konkursie 'Winoroślowatych' zobowiązuje.
> Dalej nie mogę się opierać.
> Sadze winnicę:-)

Chłe, chłe, chłe :-)

> Osoby mające wpływ na ta decyzję to:
[...]
> Grzegorz Sapijaszko

Ja tylko niosę pomoc, ja tylko...

> Winnica docelowo ma posiadać 80 sadzonek.

> posadziłem:
> Nero, Gołubok, Iza Zaliwska, Agat Doński, Refren i Konkord Rosyjski-
> za co dostałem "opiermantel' od Janusza.

Ooo, czyżbyś nie czekał do wiosny? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Inny młodzian zaś spod Stalingradu,
Gdy podupczył, nie mógł przełknąć obiadu.

4. Data: 2002-12-01 18:30:38

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEIADFAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...
> Dalej nie mogę się opierać.
> Sadze winnicę:-)

No widzicie! Bogusław zrozumiał, że aktualne trendy w ogrodach każą miec
własną winniczkę! :-))
Bierzcie przykład! On wie co robi! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A te płaskie wzgórza wreszcie nabiora jakiegoś sensownego wyglądu :-))
J.

5. Data: 2002-12-01 18:40:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> A te płaskie wzgórza wreszcie nabiora jakiegoś sensownego wyglądu :-))

No, tym bardziej, że w okolicy i Hedera, a i Betula utilis będzie
rosła :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien polityk z Las Palmas
przed laty się wybrał na bal mas-

6. Data: 2002-12-01 20:50:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> A te płaskie wzgórza wreszcie nabiora jakiegoś sensownego wyglądu :-))

A jezeli beda na nich rosnac plaskie winogrona? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-12-01 21:34:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ACuG9.59763$%p...@t...neo.rr.com..
.

> A jezeli beda na nich rosnac plaskie winogrona? :-)

Dleczego by nie? Łatwiejsze byłyby do pakowania. :-)
Byłby zresztą komplet, płaska Ziemia, płaskie wzgórza, płaskie winogrona...
:-))
Pozdrawiam :-)
Jnausz

8. Data: 2002-12-02 04:38:44

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> [...]
> Janusz
> PS
> A te płaskie wzgórza wreszcie nabiora jakiegoś sensownego wyglądu :-))

Wino apelacji kontrolowanej wyprodukowane i rozlane w Chateau Swędów.
Orginalny i wyrafinowany smak :-)

10. Data: 2002-12-02 04:39:04

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of WojtekP

(...)

> A juz tak powaznie - gratuluje kolejnego wyzwania przyrodniczego, a jak
> wreszcie uda mi sie zdobyc cos ciekawego na Ukrainie - ufam, ze Janusz
> [...]

Z góry dziekuję, u mnie tez cosik się znajdzie na wymianę.
Zainspirowała mnie winnica Grzegorza, faktycznie było na czym oko
zawiesić:-)
A że kolejne wyzwanie, widocznie tak musiało być:-)

11. Data: 2002-12-02 04:39:04

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Ooo, czyżbyś nie czekał do wiosny? :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Szkoda czasu, u nas jeszcze złota Polska jesień:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

zurawina pozna jesienia
snieguliczka