zurawina pozna jesienia

1. Data: 2002-11-30 20:38:02

Temat: zurawina pozna jesienia
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam przysypiajacych zimowym snem ogrodnikow.
Pan Stefan Buczacki w swojej ksiazce Rosliny Jagodowe pisze, by sadzic
zurawine na przelomie jesieni i zimy. Jakby nie patrzec - przelom mamy.
Mozna wiec waszym zdaniem pokusic sie jeszcze???
A poza tym - ktos hoduje zurawine? no pewnie tak, bo
1. zdrowa i smaczna
2. nadaje sie do mieska
3. MOZNA ROBIC NALEWKI
4. a nawet wino.
wiec wszystkich rad chetnie wyslucham....a moze jeszcze tego roku posadze w
kwasnym torfie
wojtek pa

2. Data: 2002-11-30 20:40:07

Temat: Re: zurawina pozna jesienia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WojtekP <d...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asb7cb$kkj$...@n...tpi.pl...
> A poza tym - ktos hoduje zurawine? no pewnie tak, bo
> 1. zdrowa i smaczna
> 2. nadaje sie do mieska
> 3. MOZNA ROBIC NALEWKI
> 4. a nawet wino.

Nie wiem czy żurawinę, ale żurawinówkę to z pewnością Krycha hoduje! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-11-30 20:45:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:asb7cb$kkj$1@news.tpi.pl WojtekP
<d...@p...com.pl>napisał(a):
> [...]
> 4. a nawet wino.
> wiec wszystkich rad chetnie wyslucham....a moze jeszcze tego roku posadze

Hejka. Żurawina jest niezastąpiona do świątecznego indyka .
Tez mam chęć wziąć się za jej uprawę ale u mnie dzisiaj zadymka śnieżna.
Ja...cki

4. Data: 2002-11-30 21:04:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asb81i$o6k$...@n...tpi.pl...
> Tez mam chęć wziąć się za jej uprawę ale u mnie dzisiaj zadymka śnieżna.

A gdzież to śniegiem zadymia?? :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-11-30 21:24:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:asb915$io$1@news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):
> Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:asb81i$o6k$...@n...tpi.pl...
>
> A gdzież to śniegiem zadymia?? :-(

Hejka. Oj zadymia na wschód od stolicy, aż do Bugu zadymia. Podlasie
Południowe zawiane śniegiem, sople wiszą. A jak tam dalej zawiewa, to niech
się Łukaszenka martwi.
Ja...cki

6. Data: 2002-11-30 21:38:29

Temat: Re: zurawina - Dirkowi i Januszowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

CHOPY!
wy tu gadu gadu, a i tu w Malopolsce nadal jesien, wiec moglbym myknac i
posadzic zurawinke, jakbym gdzies jeszcze dostal i moznaby jeszcze sadzic.
Wiec pytam STANOWCZO - mozna sadzic ???

wojtek Pa

7. Data: 2002-11-30 22:03:53

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> posadzic zurawinke, jakbym gdzies jeszcze dostal i moznaby jeszcze sadzic.

Moim zdaniem STANOWCZO za późno .Przecież lada dzień mróz i śnieg więc co da
to sadzenie ? No chyba że traktujesz to jak zadołowanie - zawsze lepiej w
ziemi pod przykryciem niż w doniczce .

--
kochany J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

8. Data: 2002-11-30 22:04:34

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:asb81i$o6k$...@n...tpi.pl...
>
> A gdzież to śniegiem zadymia?? :-(

A u nas na ten przykład też już dziś biało .

9. Data: 2002-11-30 22:44:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asbdc2$1ec$...@n...tpi.pl...

> A u nas na ten przykład też już dziś biało .

O kurczę!! To już nie będzie ciepełka, to już nie bedzie zielonego??? :-((
Pozdrawiam
Janusz

11. Data: 2002-12-01 00:27:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> wiec wszystkich rad chetnie wyslucham....a moze jeszcze tego roku
>posadze w kwasnym torfie
> wojtek pa

czy sam kwasny torf
nie bedzie dla niej zbyt tresciwy
?
w naturze o ile pamietam
rosnie ona na stanowiskach bardziej ubogich
piaski na obrzezach bagien
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe