grille i kominki ogrodowe ...

1. Data: 2002-11-29 01:57:54

Temat: grille i kominki ogrodowe ...
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam czegoś (zdjęć, projektów, opisów) wykonań
grillów/kominków ogrodowych. Czy ktos z szanownych
grupowiczów wie gdzie powinienem poszperać ?

smokol

2. Data: 2002-11-29 19:44:48

Temat: Re: grille i kominki ogrodowe ...
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Szukam czegoś (zdjęć, projektów, opisów) wykonań
> grillów/kominków ogrodowych. Czy ktos z szanownych
> grupowiczów wie gdzie powinienem poszperać ?
>
> smokol

witam cię,
widzę, że zima przyszła i budowac się zachciewa - no i pięknie.
Tyle wynalazlem - ale ponieważ sam jestewm zainteresowany - jak cos
znajdziesz ciekawego - prosze daj znac. Kiedys w sieci znalazlem bardzo
ciekawa oferte gotowych wkladow wedzarniczych wielkosci nadajacej sie do
ogrodu. To sie stawialo i dla ozdoby obudowywalo, ale mi gdzies ten adres
umknal.
a poki co - milej lektury
wojtek Pa
> http://www.marbo.agnet.pl/wedzar.html
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis236540&skad=uzkmuc
pmny

3. Data: 2002-12-05 14:37:52

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of WojtekP
(...)
> [...]
> ogrodu. To sie stawialo i dla ozdoby obudowywalo, ale mi gdzies ten adres

Te wkłady wędzarnicze też mnie interesują, ponieważ znowu nie mam dostepu
do sieci, byłbym wdzieczny za adres, napewno się przyda:-)
pozdrawiam, Bogusław

4. Data: 2002-12-05 16:17:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Te wkłady wędzarnicze też mnie interesują, ponieważ znowu nie mam
> dostepu do sieci, byłbym wdzieczny za adres, napewno się przyda:-)

Wkłady wędzarnicze jak wkłady, ale przy drodze na nasze pole
powstał/powstaje punkt kamieniarsko/ogrodniczo/ozdobny i z tego co
widać, stoją tam wymurowane/postawione różne kominki, wędzarnie,
murki... Czasem bezguście graniczy z kiczem (lub odwrotnie), ale
niektóre pomysły godne naśladowania...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mańkowi z miasta Morąga
Córeczka dość często obciąga.

5. Data: 2002-12-05 22:04:52

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEKLDFAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
>
> Te wkłady wędzarnicze też mnie interesują, ponieważ znowu nie mam dostepu
> do sieci, byłbym wdzieczny za adres, napewno się przyda:-)

ha - ino, ze nie pamietam tego adresu!!! jak znowu trafie - to dam linke.
wojtek Pa

PS - fajnie, ze znowu jestes...

6. Data: 2002-12-06 04:34:28

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of WojtekP
(...)
> PS - fajnie, ze znowu jestes...

Jestem cały czas, czasami mniej aktywny, ale to tylko dzieki firmie Toya
której dostęp do sieci zawdzięczam od jej kaprysów i skomplikowanym
łączom:-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

Anemony
pies ogrodnika
Falujmy zieleń
sen z powiek
Cebulki krokusów ,żonkili i szafirków - pytanie