Cebulki krokusów ,żonkili i szafirków - pytanie

1. Data: 2002-11-26 20:18:33

Temat: Cebulki krokusów ,żonkili i szafirków - pytanie
Od: "Górski Adam" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posadziłem w skrzynkach ogrodowych cebulki w/w kwiatów do przezimowania.
Stały na powietrzu bez przykrycia. Po ostatnim ociepleniu zaczeły kiełkować
nie zważając na pore roku. Czy jeżeli one teraz kiełkują to czy również
wykiełkują i zakwitną na wiosnena wiosnę ?

Górski Adam

2. Data: 2002-11-26 20:32:40

Temat: Re: Cebulki krokusów ,żonkili i szafirków - pytanie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zważając na pore roku. Czy jeżeli one teraz kiełkują to czy również
> wykiełkują i zakwitną na wiosnena wiosnę ?

To zależy od tego jak dalce skiełkowały.
Mają kwiaty?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

3. Data: 2002-11-26 20:49:58

Od: "Górski Adam" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiełkować
>
> To zależy od tego jak dalce skiełkowały.
> Mają kwiaty?

No bez przesady; mają tylko trochę zielonego i trochę kremowego wyrostka.
Czy trzeba je schować przed słońcem i postawić w ciemnym miejscu, czy może
do lodówki?
A wogóle to jaki mróz one mogą wytrzymać w tych doniczkach?

adamgórski (z polecenia)

4. Data: 2002-11-26 22:00:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> do lodówki?
> A wogóle to jaki mróz one mogą wytrzymać w tych doniczkach?

Widzę, że dowcipy się Ciebie trzymają.
;-)

5. Data: 2002-11-26 22:00:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Górski Adam" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
> do lodówki?
> A wogóle to jaki mróz one mogą wytrzymać w tych doniczkach?

Skrzynki powinny być z a d o ł o w a n e w ogrodzie. Jeśli masz jakieś
ciemne i bardzo chłodne miejsce - ziemianka, piwnica - to byłoby idealnie.
Jeśli zostawisz skrzynki wolnostojące na powietrzu, to pierszy mróz
przemrozi ziemię wraz z cebulami.
Jeśli nie skiełkują zanadto, to jest szansa, że zakwitną wiosną - a nawet
wcześniej. Podpędzone są już nieźle:)

Pozdrawiam, Basia.

Juka
Drzewko na sprzedaż