Re: Stało się !!!

From: "WojtekP" <d...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Stało się !!!
Date: Sun, 1 Dec 2002 18:30:46 +0100

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEIADFAA.abies@ogrod-
> Zziębnięty , przemoczony i ponoć szczęsliwy Bogusław Radzimierski:-)
>

> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.

Ja w sprawie Twojej winnicy - ale nie tylko.
Otoz mialem mila okazje widziec sie jakis czas temu z Jerzym. Ten z
wypiekami na twarzy opowiadal o Twoim i Twojej Grazyny ogrodzie. Ba przy
pokazywaniu roznych wielkosci roslin omal polmiska z salatkami nie stracil.
I opowiadal wowczas o planach winnicznych, Ja dotychczas podziwiam tylko
Twoja strone www. Wiem, ze ogrod jej na pewno dorownuje.
Uklony zatem za pasje, talent zamilowanie i...CIERPLIWOSC - te
najtrudniejsza dla takich jak ja parweniuszy i nuworyszy ogrodowych.
Ale nie mam zadnych kompleksow - powiem wiecej, MY TEZ MAMY PRAWO DO
OGRODOWEGO ZYCIA.

A wracajac do winnicy. Nareszcie moge z czymkolwiek rownac do Ciebie, bo -
mam nadzieje zauwazyles to z WZNIESIEN - tez posadzilem winniczke. Zatem raz
przynajmniej rowno z Toba z czyms wystartowalem. Ba mianowany zostalem
przedstawicielem na Galicje Frakcji Winoroslowej, a jak zapewne wiesz u nas
w Galicji posiadanie tytulu wazniejsze jest od wszystkiego, zatem ja tez mam
swoje satysfakcje.

A juz tak powaznie - gratuluje kolejnego wyzwania przyrodniczego, a jak
wreszcie uda mi sie zdobyc cos ciekawego na Ukrainie - ufam, ze Janusz
pozwoli i ciebie owym czyms obdarowac.
Pozdrowienia
wojtek Pa