Stało się !!!

9. Data: 2002-12-02 04:39:04

Temat: RE: Stało się !!!
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> A jezeli beda na nich rosnac plaskie winogrona? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Czemu nie:-) na wycieczkach utłucze sie troszkę grosza.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

12. Data: 2002-12-02 08:41:30

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Dec 2002, [iso-8859-2] Bogusław Radzimierski wrote:

> posadziłem:
> Nero, Gołubok, Iza Zaliwska, Agat Doński, Refren i Konkord Rosyjski- za co
> dostałem "opiermantel' od Janusza.
> Zziębnięty , przemoczony i ponoć szczęsliwy Bogusław Radzimierski:-)

Musze powiedziec ze powinienes byc z tego dumny. Tylko Ty masz Konkord
Rosyjski.

Pozdrawiam,

Darek Pakosz.

13. Data: 2002-12-02 18:44:17

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Darek Pakosz

> Musze powiedziec ze powinienes byc z tego dumny. Tylko Ty masz Konkord
> Rosyjski.
>
> Pozdrawiam,
>
> Darek Pakosz.

Darek Twoja kpina nie jest na miejscu:-)
Frycowe na poczatku kazdy placi, ale nazwy to pomylilem to jest Atlant
Zaporoski ;-) a nie Konkord Rosyjski.

14. Data: 2002-12-03 08:11:43

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Dec 2002, Boguslaw Radzimierski wrote:

> Behalf Of Darek Pakosz

> Darek Twoja kpina nie jest na miejscu:-)
> Frycowe na poczatku kazdy placi, ale nazwy to pomylilem to jest Atlant
> Zaporoski ;-) a nie Konkord Rosyjski.

Nie zmienia to sytuacji - wciaz jestes jedyny...

Pozdr.

Darek Pakosz.

15. Data: 2002-12-03 10:21:36

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEIADFAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Zwycięstwo w konkursie 'Winoroślowatych' zobowiązuje.
> Dalej nie mogę się opierać.
> Sadze winnicę:-)
(...)
> posadziłem:
> Nero, Gołubok, Iza Zaliwska, Agat Doński, Refren i Konkord Rosyjski- za co
> dostałem "opiermantel' od Janusza.
> Zziębnięty , przemoczony i ponoć szczęsliwy Bogusław Radzimierski:-)

No, no świetnie :-)
Nie ma u mnie winnicy, ale mam kilka krzaczków, w tym dwa, których smak już
dobrze znam.
Rośnie przy jednym nowa sadzonka, z przygiętej latem łozy, z winorośli
niezapamiętanej przeze mnie odmiany, ale wg. oznak na ziemi i niebie
jest to Alwood - ciemne grona, smaczne owoce dojrzewają we wrześniu.
W tym roku były już do jedzenia pod koniec sierpnia.
Jeżeli nie macie tej odmiany, to może ona rosnąć i nabierać siły dla Was
do czasu, gdy wiosną będzie okazja do spotkania. :-)

Pozdrowienia dla Grażyny i Ciebie Krycha

16. Data: 2002-12-03 14:23:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoby mające wpływ na ta decyzję to:
>
> Janusz Czapski
> Darek Pakosz
> Grzegorz Sapijaszko
>
> Wpływ podobny, dlatego nazwiska w/g kolejności alfabetycznej.
> Winnica docelowo ma posiadać 80 sadzonek.

Jeśli posadzisz w tym miejscu, które Ja wskazałem jako najlepsze na
winnicę, to wybacz, że idę sobie popłakać!!!
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

17. Data: 2002-12-03 16:02:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> writes:

> Nie zmienia to sytuacji - wciaz jestes jedyny...

A czy ktoś (nie, żebym palcem pokazywał) mógłby coś o tym Atlancie
napisać? Ja znalazłem tylko, że jakiś Atlant za rodziców ma
Katta-Kurgan i Magaracz I 3-68-48...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Dwunastu starców, wierząc w sny, zbadało mur od strony Kuala,
I jeden spadł, a drugi (brat) go zawiózł do szpitala.

18. Data: 2002-12-03 16:33:36

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> [...]
>
> A czy ktoś (nie, żebym palcem pokazywał) mógłby coś o tym Atlancie
> napisać? Ja znalazłem tylko, że jakiś Atlant za rodziców ma

Atlanta Zaporoskiego /Biruinca x (Róża Damaszku x SV 20-473)/
wyprowadzono w Institucie Winogradarstwa i Winodielia im. W.E. Tairowa w
Odessie.
Podobnie atrkcyjną odmianą jest "sdiełana" u nich Alina Zaporoska (Podarok
Zaporożu x Oryginał), a także Łora ( SV 20-473 x Muscat Hamburg x Husajne) i
Kardyszas (Cardinal x Szała Siewiernaja), i sporo jeszcze innych.....
Ale to co wyzej można uznać za tzw. "górną półkę" bo:
- mrozoodporność i czas dojrzewania odpowiednie dla polskich warunków
klimatycznych
- wielkoowocowe odmiany deserowe o gronach nawet do 1,5 kg!
- atrakcyjny smak
- NIKT tego jeszcze w Polsce nie ma!
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl
p.s.
tekst oczywiście nie mój, ale zachowany dla potomnych-nauka nie idzie w
las:-)

19. Data: 2002-12-03 17:00:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> tekst oczywiście nie mój, ale zachowany dla potomnych-nauka nie
> idzie w las:-)

Dziękuję i pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz rzekł ktoś ze Stanów: ,,Zastanów
się nad tym, że każdy zna stan ów,

20. Data: 2002-12-03 17:29:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tekst oczywiście nie mój, ale zachowany dla potomnych-nauka nie
> idzie w las:-)

> Dziękuję i pozdrawiam,

Nie dziękuj przyznam z Ci szczerze ... (A.M.)
Wierzysz w to, że tego nie zdobył? skoro o tym pisze?
Jak znam Bogusława, to je ma (no może za pół roku mieć będzie).
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

zurawina pozna jesienia