Jeśli się nie wykrwawi w drgawkach, obrazi uczucia religijne.

11. Data: 2012-09-13 15:23:02

Temat: Re: Jeśli się nie wykrwawi w drgawkach, obrazi uczucia religijne.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 16:45, "Zagros" <z...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Andromeda"
>
>   Czy ty masz coś z głową? To proste, prawo nie pozwala znęcać się nad
> zwierzętami, i psycholi ścigamy. Obecnie prawo pozwoliło znęcać się
> nad zwierzętami, a ścigać będą tych co psycholom utrudniają pastwienie
> się.
>
> Zgoda.
>
> Ps 51:18-19
> 18. Ty się bowiem nie radujesz ofiarą i nie chcesz całopaleń,
>     choćbym je dawał.
> 19. Moją ofiarą, Boże, duch skruszony, nie gardzisz,
> [...]

Bo nie czytają artykułów.

12. Data: 2012-09-13 15:29:52

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis"

> [...]
> choćbym je dawał.
> 19. Moją ofiarą, Boże, duch skruszony, nie gardzisz,

Kto nie czyta i jakich artykułów ?

zdar
zagros

Mój Bóg jest humanistą.

Ps. A może Ty mi poradzisz, co mam zrobić,
by pojawiały się znaki cytowania ?
Posługuję się Łołtukiem :o/

13. Data: 2012-09-13 15:56:00

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis"

> [...]
> choćbym je dawał.
> 19. Moją ofiarą, Boże, duch skruszony, nie gardzisz,

Mam jeszcze taki werset:

Oz 6:6
6. Miłości pragnę, nie krwawej ofiary,
poznania Boga bardziej niż całopaleń.
(BT)

zdar
zagros

Mój Bóg jest humanistą.

14. Data: 2012-09-13 17:22:12

Od: Trefniś <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.09.2012 o 16:28 Andromeda <r...@g...com> pisze:

> [...]
> zwierzętami, i psycholi ścigamy. Obecnie prawo pozwoliło znęcać się
> nad zwierzętami, a ścigać będą tych co psycholom utrudniają pastwienie

A Robert-Andromeda to czyta siebie od czasu do czasu?
Czy tylko klawisze wciska?

Sprawdź pod chałupą, czy już ktoś Cię nie ściga :)

--
Trefniś
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają

15. Data: 2012-09-13 18:40:01

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 19:24, Trefniś <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają
> się po gościńcu, zawsze będą obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczają

Debilstwo polega chłopski gnoju na tym ,że kretyn zna się na
wszystkim, nawet jak nie przeczyta o co chodzi.

zachowanie kompulsywne
Katastrofa demograficzna, polki wieją na potęge.
Gdzie jest Ikselcia?
Ustrój absurdu
Co to za film?