"Jeżeli jeden prawowierny...

1. Data: 2002-12-20 12:33:02

Temat: "Jeżeli jeden prawowierny...
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

"Jeżeli jeden prawowierny żyd powie ci że....."
(nie dawno podawałem całość i w związku z tym mam pytanie:

Kiedyś przeczytałem o tym typie osobników (jak ja) że są jednocześnie
(!!!) i aniołem i Diabłem - i nic po środku, jednocześnie czarny i
(!!!) biały a nie czarno-biały ani szary.

Teraz dowiedziałem się że nie znający mnie osobnik (medium) który
obejrzał moje zdjęcie - tak samo mnie opisał. (dziwne ale.. niech tam)

I tu mam pytanie: Czy znacie takich ludzi? Czy da się z nimi żyć? JAk
się wam 'podobają' tacy ludzie?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2002-12-20 12:48:09

Temat: Re: "Jeżeli jeden prawowierny...
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu mam pytanie: Czy znacie takich ludzi? Czy da się z nimi żyć?
Jak
> się wam 'podobają' tacy ludzie?

Znam - mam takiego w domu.

Cholernie mnie pociągają ;-))

Żyć się da, ale potrzeba mnóstwo cierpliwosci.

Pozdrowienia.

Basia
P.S.
Qwax - a Ty trochę megaloman jesteś ;-)))

3. Data: 2002-12-20 12:50:21

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Qwax - a Ty trochę megaloman jesteś ;-)))

za
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/0619bec75edd
e7c0c12565da0056c1
cf.php
megalomania mania wielkości; przesadne wyobrażenie o własnej wartości.

Nie!!!!
(na pewno nie przesadne ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2002-12-20 13:48:25

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> [...]
> obejrzał moje zdjęcie - tak samo mnie opisał. (dziwne ale.. niech tam)
>
> I tu mam pytanie: Czy znacie takich ludzi? Czy da się z nimi żyć? JAk

Czy da się żyć musiałabym przysłać tu TŻ, ale On ze mną jeszcze żyje ;)))) I
chyba mimo wszystko mu dobrze. To jest cecha dosyć skorpioniasta, więc jest
nas na pewno więcej ;))))))))))

--
Pozdrawiam świątecznie
Ania >:-)<-<

5. Data: 2002-12-20 13:57:35

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> ;)))) I
> więc jest
>
> Ja też skorpion, a TŻ - waga, ale chyba miał byc skrorpionem, bo
> bardzo duzo tego typu cech w nim widzę.

No to nietypowy :))))))))))))), bo o skorpionach mówią, że dla nich wszystko
czarne albo białe, ale wiadomo ... choroskopy ......
Tak o mnie mówi moja Babcia i narzeka, że nigdy nie ma umnie nic szarego
:))))))))))))))))

--
Pozdrawiam świątecznie
Ania >:-)<-<

6. Data: 2002-12-20 13:57:48

Od: "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (!!!) i aniołem i Diabłem - i nic po środku, jednocześnie czarny i
> (!!!) biały a nie czarno-biały ani szary.

" Miotany uczuc przeciwnych tysiacem,
Palony chlodem-razony goracem,"...

Heh poeta sie ze mnie robi, ze hej! Fajni sa tacy ludzie bo: nie ma znimi
nudno, nigdy nie sa do konca jacys a to bardzo interesujace, na swoj sposob
fascynuje-dla mnie tacy ludzie sa ok!:))))))))

Ola

7. Data: 2002-12-20 14:05:12

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-12-20 14:14:26

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu mam pytanie: Czy znacie takich ludzi? Czy da się z nimi żyć? JAk
> się wam 'podobają' tacy ludzie?

Znam :) Ja nie potrafiłabym żyć, ale taki już ze mnie typ. Jak mi się
podobają? Dopóki nie usiłują mi podyktowac recepty na moje życie to jeżeli
ich lubię - to lubię bez względu na to jak się urządzają we własnym. Czy są
biali, czarni czy sraczkowaci w ciapki.

Pa
iwcia

9. Data: 2002-12-20 14:18:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Czy znacie takich ludzi? Czy da się z nimi żyć? JAk
> się wam 'podobają' tacy ludzie?

Myślę, że można żyć z takim kimś, jednak nie każdy z kimś
takim potrafi żyć. Ja jako Koziorożec potrafiłbym się
określić w jakimś tam sensie jako "czaro-biały", jednak nie
jako biały i czarny bez szarości. Mnie osobiście nie
odpowiadają tacy ludzie, choć ich toleruję i akceptuję.
Trudno mi ubrać w słowa te moje odczucia, więc na tym
zakończę.
Sokrates

10. Data: 2002-12-20 14:19:59

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> I tu mam pytanie: Czy znacie takich ludzi? Czy da się z nimi żyć? JAk
> się wam 'podobają' tacy ludzie?

Obserwuję podobne "objawy" u siebie.
Pokutuje to we mnie tym, że nie potrafię przechodzić z większością spraw do
porządku dziennego. To o czym piszę dotyczy głównie uczuć a nie opinii czy
światopoglądu. Ciężko się żyje mając takie podejście do siebie i świata tym
bardziej, że granica między białym i czarnym jest często niewyraźna. Pewnie
jeszcze ciężej żyje się ze mną. Nazwałbym to u siebie niedojrzałością
emocjonalną. Ale z drugiej strony nie odbieram tego jako coś, z czym
powinienem walczyć. Po prostu taki jestem.

poszukujący dziecka w sobie - puchaty

PS. też skorpion :)

warszawa mokotów poszukuję opiekunkę do dziecka 6 miesięcznego
Miałam rodzinę...
Swiateczne prezenty
Re: Prostytucja, normy społeczne (było: Niezależność)
To i ja się przywitam