Jezuita papieżem Franciszkiem

111. Data: 2013-03-14 17:09:15

Temat: Re: Jezuita papieżem Franciszkiem
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 18:01:30 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> On 14 Mar, 17:40, m...@g...com wrote:
>

> Ja jestem dojrzały a niedojrzałość, która potrzebuje nowego tatusia -
>
> stalinka z buciorami nam do majtek wchodzi i to jest nienormalne.

Glob -tak z reka na sercu ci powiem: nie ma dojrzalych, wszyscysmy zgrzeszyli pycha,
a w szczegolnosci ci ktorzy siebie maja za dojrzalych -jak kler chocby lub na ten
przyklad ty ;P
I jak ci tak byc postawionym z klerem w jednym rzedzie? ;P
Oj łyso...tak...nie? ;)))
Nie wkurza cie to ze jestes jak oni? ;)))

112. Data: 2013-03-14 17:24:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 18:09, m...@g...com wrote:

> [...]
> I jak ci tak byc postawionym z klerem w jednym rzedzie? ;P
> Oj łyso...tak...nie? ;)))
> Nie wkurza cie to ze jestes jak oni? ;)))

Nie, są ludzie dojrzali i niedojrzali , którzy nigdy nie dorośli
wewnętrznie, tacy za dorosłego życia wiecznie poszukują tatusia, kogoś
kto będzie prowadził za rączke przestraszone dzieci co się życia boją-
To Fraude. A Fryderyk N. Bóg umarł bo ludzkość dojrzała do wolności i
dojrzałości, samostanowienia o sobie. I to jest prawda. Dlatego kk
upada bo cywilizacja zachodnia to wartości dojrzałych ludzi i biegnie
tam gdzie tej dojrzałości nie ma, a nie ma u nas u wiejskich
patologii.

113. Data: 2013-03-14 19:07:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 18:24:36 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> upada bo cywilizacja zachodnia to wartości dojrzałych ludzi i biegnie
>
> tam gdzie tej dojrzałości nie ma, a nie ma u nas u wiejskich

Popełniasz błąd paralaksy: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...ot tyle
A cywilizacja zachodnia stacza sie po równi pochyłej...by sie moze za jakis czas od
tego dna -do jakiego się dotoczy- odbic. Ale na razie sie w kazdym aspekcje stacza. A
przyczyna jest nieufnosc jaka sieja w czlowiekach chciwi zarobku metoda dziel i rzadz
-czy to sukienkowi czy to ich adwersarze, reka w reke idac i rwac sukno
czlowieczenstwa z Jezusowej ludzkosci szaty...

114. Data: 2013-03-14 20:50:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 20:07, m...@g...com wrote:

> [...]
-czy to sukienkowi czy to ich adwersarze, reka w reke idac i rwac sukno
czlowieczenstwa z Jezusowej ludzkosci szaty...

Polska stacza się po równi pochyłej dzięki niedojrzałości ,która szuka
tatusia i życie pozostawia bezrozumnemu działaniu losu i tak tu
wszystko umiera, nic się nie tworzy. Propaganda komusza jest taka sama
jak katolicka, bo dla totalitaryzmu zachód zawsze upadły. Bo tam jest
wolność a tu zgnilizna.

115. Data: 2013-03-14 21:30:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2013 21:50:21 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> wszystko umiera, nic się nie tworzy. Propaganda komusza jest taka sama
>
> jak katolicka, bo dla totalitaryzmu zachód zawsze upadły. Bo tam jest

Ech Glob -to jedz se na ten swoj wolny wyteskniony zachod...co nas wycyckal w
wydmuszkę i wydziedziczyl rekami postkomuszkow, a niechby -w imie zatrwozenia
otumanionego ludu- z przyzwoleniem sukiennych internacjonalow, ja tam wole przednowki
saczace w nozdrza won przegnilego listowia wcisnietego zlodzonym sniegiem w ugory
porzuconych ojcowizn tej ziemi niz perfumowane chlewy wykolejonego juz gospodarczo
prostowaniem ogorkow eurokolchozu...
:)

116. Data: 2013-03-14 21:34:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

porzuconych ojcowizn tej ziemi niz perfumowane chlewy wykolejonego juz gospodarczo
biuralistycznym prostowaniem ogorkow freellandziarskiego eurokolchozu...idealnego dla
baranów...co na strzyzenie sie pchajom niczym nasze lzeelity do europarlamentku :)

117. Data: 2013-03-14 21:46:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 22:34, m...@g...com wrote:

> [...]
baranów...co na strzyzenie sie pchajom niczym nasze lzeelity do europarlamentku :)

To 80 %polaków ma wyjechać, czy nie lepiej rozwalić łby tym 20% co się
zawzieli by sprzedać się watykanowi i niszczyć kraj. ?Ty naprawdę się
łudzisz że tu zbrodniarze nie zapłacą za to co Polsce zrobili i tak
nadal kler i jego jebcy będą kradli ,gwałcili i szkodzili ?

118. Data: 2013-03-14 21:48:08

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-14 22:30, m...@g...com pisze:

> [...]
wykolejonego juz gospodarczo prostowaniem ogorkow eurokolchozu...
jeh zawaniało mickiewiczem ;) sfilcowanym prozią

119. Data: 2013-03-14 21:51:02

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-14 22:46, glob pisze:

> [...]
> łudzisz że tu zbrodniarze nie zapłacą za to co Polsce zrobili i tak
> nadal kler i jego jebcy będą kradli ,gwałcili i szkodzili ?
najsprawiedliwiej byłoby dać ci karabin z tako dużo lufo
zrobiłbyś wreszcie porządek w tym chorym buraczym chlewem. tak ?

120. Data: 2013-03-14 21:59:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 22:51, Ruda** <r...@b...pl> wrote:

zgrzeszyli pycha, a w szczegolnosci ci ktorzy siebie maja za dojrzalych -jak kler
chocby lub na ten przyklad ty ;P

czas od tego dna -do jakiego si dotoczy- odbic. Ale na razie sie w kazdym aspekcje
stacza. A przyczyna jest nieufnosc jaka sieja w czlowiekach chciwi zarobku metoda
dziel i rzadz -czy to sukienkowi czy to ich adwersarze, reka w reke idac i rwac sukno
czlowieczenstwa z Jezusowej ludzkosci szaty...

wydmuszk i wydziedziczyl rekami postkomuszkow, a niechby -w imie zatrwozenia
[...]
baran w...co na strzyzenie sie pchajom niczym nasze lzeelity do europarlamentku :)

> najsprawiedliwiej by oby da ci karabin z tako du o lufo
> zrobi by wreszcie porz dek w tym chorym buraczym chlewem. tak ?

Nie mnie bo polacy już są na granicy wytrzymałości nerwowej z tymi
lumpami ze wsi co nam watykańską patologie ściągneli. Wyje jebane ,
gwałci i prześladuje i sama zobaczysz jak polacy wkońcu wsadzą kij od
szczotki w ten wyjący ryj patologicznie-sprzedajny.

pytanko
Globek - pytanie o seksualnosc
Papież abdykował bo został skazany na 25 lat więzienia za ludobójstwo
Kaplica Sykstyńska.
Dlaczego tak jest?