Jogurt - a serek domowej roboty

1. Data: 2002-02-12 09:35:30

Temat: Jogurt - a serek domowej roboty
Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc:))
Jako ze mam corke (1,5 roku) i ona w tym wieku nie moze jesc pełnotlustego
mleka wiec sery z mleka odpadaja:(((
to jak i czy moge zrobic taki domowy serek z jogurtu naturalnego:)
dzieki z gory !!

1. Data: 2002-02-12 13:07:55

Temat: Re: Jogurt - a serek domowej roboty
Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

<u...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> mleka wiec sery z mleka odpadaja:(((
> to jak i czy moge zrobic taki domowy serek z jogurtu naturalnego:)

A dlaczego nie może pełnotłustego mleka? Nasz pediatra twierdzi, że dzieciom
nie należy podawać odtłszczonego mleka. No chyba, że u Was są jakies inne
powody, ale moim zdaniem "w tym wieku" to może serki z normalnego mleka.
Moja córka od skończenia roku je serki Danio i Bieluch, piła (kiedy jeszcze
lubiła;) kakao na mleku 3,2 lub 2 %, je żółty ser. Jeśli nie ma
przeciwskazań to spokojnie możesz dać jej twarożek, a jeśli koniecznie
chcesz aby był odtłuszczony to przecież są do kupienia także twarożki chude.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-02-12 13:24:11

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcesz aby był odtłuszczony to przecież są do kupienia także twarożki chude.

Ja też mam Maluszka (2,5 roku), nasza lekarka nam powiedziała, że dopiero
trzyletnie dziecko może zacząć pić mleko, najlepiej 3,2 - organizm ma się
rozwijać, a nie odchudzać;o), natomiast co do przetworów mlecznych - to brak
przeciwskazań i ma jeść Danonki, Bakusie i inne takie serki i jogurciki dla
dzieci. Mleko - nie, przetwory -tak. Zresztą mleko modyfikowane dla dzieci ma
odpowiedni dla nich skład, zwykłe jest 'pod cielaczka';o))

pozdr.
Kamila K. / stonsik
Ps.: Buziaczki dla Wszystkich "Grupowych Dzieciaczków"

1. Data: 2002-02-12 14:07:10

Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdr.
> Kamila K. / stonsik
> Ps.: Buziaczki dla Wszystkich "Grupowych Dzieciaczków"

Karolina nie moze jesc np. kasek mlecznych bo ma wysypke na brzuszku po chwili
ale po np bakusiach i jogurtach naturalnych nic jej nie jest. Dlatego
chcialabym nauczyc sie robic serek/twarozek z jogurt - problem w tym ze nie
wiem jak to zrobic:(

1. Data: 2002-02-12 21:46:46

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<u...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
3...@n...onet.pl...
> [...]
> mleka wiec sery z mleka odpadaja:(((
> to jak i czy moge zrobic taki domowy serek z jogurtu naturalnego:)

Osobiscie wkladam 0,5 jogurtu do mikrofalowki i output odcedzam przez
sciereczke (na durszlaku)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-02-13 09:51:29

Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3...@n...onet.pl...
>

> Osobiscie wkladam 0,5 jogurtu do mikrofalowki i output odcedzam przez

To jest toooooo! Jakbyś mogła troszke dokładniej na ile wkładasz do mikrofali
jogurt ??
dzięki
ulla

1. Data: 2002-02-14 00:25:18

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<u...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
2...@n...onet.pl...

> To jest toooooo! Jakbyś mogła troszke dokładniej na ile wkładasz do
mikrofali
> jogurt ??

Normalnie na 2 razy po 3 minuty pelna moca. Midzy dwoma seansami macham
troche widelcem, coby sie jogurt rownomiernie opalil...

Ewcia
(Docent, plazowy)

ps. probowalam w kubeczakch bezposrednio (w ramach stachanowizny). Nie
wyszlo (kubeczki izoluja za bardzo). Wiec ogolnie input wrzucam do miski, i
do m-vawe...

e.

--
Niesz !

1. Data: 2002-02-14 19:50:55

Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszlo (kubeczki izoluja za bardzo). Wiec ogolnie input wrzucam do miski, i

To jest to! Wyszedł Karciak zjadła wszystko:) dzieki

1. Data: 2002-02-14 22:23:30

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<u...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
3...@n...onet.pl...

> To jest to! Wyszedł Karciak zjadła wszystko:) dzieki

Nie zamaco...

Ewcia
(doc. dr. hab. od bialegoseraikoktajlologii)

--
Niesz !

Cośbym zjadła -pytanko tylko co???
Kokosanki
[OutCook] Nowy OutCook / zaproszenie do współpracy.
Pycha naleśniczk z kaszaniastym nadzieniem:-) [P]
ciasto z marchewka i orzeszkami