Re: Jogurt - a serek domowej roboty

From: <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jogurt - a serek domowej roboty
Date: 12 Feb 2002 14:24:11 +0100

> <u...@p...onet.pl> wrote in message
>
> A dlaczego nie może pełnotłustego mleka? Nasz pediatra twierdzi, że dzieciom
> nie należy podawać odtłszczonego mleka. No chyba, że u Was są jakies inne
> powody, ale moim zdaniem "w tym wieku" to może serki z normalnego mleka.
> Moja córka od skończenia roku je serki Danio i Bieluch, piła (kiedy jeszcze
> lubiła;) kakao na mleku 3,2 lub 2 %, je żółty ser. Jeśli nie ma
> przeciwskazań to spokojnie możesz dać jej twarożek, a jeśli koniecznie
> chcesz aby był odtłuszczony to przecież są do kupienia także twarożki chude.
> [...]
Ja też mam Maluszka (2,5 roku), nasza lekarka nam powiedziała, że dopiero
trzyletnie dziecko może zacząć pić mleko, najlepiej 3,2 - organizm ma się
rozwijać, a nie odchudzać;o), natomiast co do przetworów mlecznych - to brak
przeciwskazań i ma jeść Danonki, Bakusie i inne takie serki i jogurciki dla
dzieci. Mleko - nie, przetwory -tak. Zresztą mleko modyfikowane dla dzieci ma
odpowiedni dla nich skład, zwykłe jest 'pod cielaczka';o))

pozdr.
Kamila K. / stonsik
Ps.: Buziaczki dla Wszystkich "Grupowych Dzieciaczków"