Jogurt naturalny - wasze typy

1. Data: 2005-08-04 13:06:11

Temat: Jogurt naturalny - wasze typy
Od: " nowa16" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jogurt naturalny jest u Was na pierwszym miejscu?

2. Data: 2005-08-04 13:19:41

Temat: Re: Jogurt naturalny - wasze typy
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowa16 napisał(a):

> Jaki jogurt naturalny jest u Was na pierwszym miejscu?

doslownie kilka dni temu identyczny post - idenctico!
ale o jogurtach mowa dzis to ok, ostatnio zott'a jogurty
mi zasmakowaly i do tego liczby tez calkiem ok - 0.99zl/200ml

-

3. Data: 2005-08-04 14:12:06

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> doslownie kilka dni temu identyczny post - idenctico!
> ale o jogurtach mowa dzis to ok, ostatnio zott'a jogurty
> mi zasmakowaly i do tego liczby tez calkiem ok - 0.99zl/200ml

Badania preferencji konsumentów...co poradzić....

Marek

4. Data: 2005-08-04 17:13:55

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nowa16" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jaki jogurt naturalny jest u Was na pierwszym miejscu?

Bakoma :)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-08-04 21:28:13

Od: "emberto" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki jogurt naturalny jest u Was na pierwszym miejscu?
tylko własnej roboty.

6. Data: 2005-08-05 05:30:50

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. wrote:

> Badania preferencji konsumentów...co poradzić....

Co poradzić? Można "wyrzucić" z grupy, skutecznie zniechęcić marketoidów
i kryptoreklamiarzy do spamowania grup dyskusyjnych np. poprzez
_anty_reklamę proponowanego produktu. Zdarza się przecież często, że
ktoś (anonimowy zazwyczaj) zaczyna wątek na grupie pytaniem w stylu (nie
szukając daleko): "Jaki najbardziej lubicie jogurt?", po czym
pojawia(ją) się odpowiedź(dzi) w stylu: "Najlepszy jest X" oraz "Kiedyś
jadłem Y, ale X jest lepszy" etc. Czasami jest to tak ewidentna reklama,
że az zęby bolą. Żadne abuse czy zwracanie uwagi na to nie pomoże.
Jedyną skuteczną metodą jest napisanie postu _zniechęcającego_ do
kupowania w ten sposób reklamowanego towaru.
Na pl.regionalne.warszawa IMHO ładnie się sprawdza.

PWZ

7. Data: 2005-08-05 05:34:00

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

nowa16 wrote:

> Jaki jogurt naturalny jest u Was na pierwszym miejscu?

Naturalny, własnej roboty. Wszystkie inne sprzedawane np. w
hipermarketach to świństwo. Wystarczy przeczytać etykietkę: cała tablica
Mendelejewa w środku (barwniki, konserwanty etc.). W dodatku producenci
używają powszechnie żelatyny zwierzęcej (wołowina! -> 'wściekłe krowy'),
a marketingowcy próbują nam ten chłam wcisnąć wszelkimi możliwymi
sposobami, co mi się bardzo nie podoba.

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

8. Data: 2005-08-05 09:55:32

Od: "agi" <a.gi[NO-SPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> używają powszechnie żelatyny zwierzęcej (wołowina! -> 'wściekłe krowy'),
> a marketingowcy próbują nam ten chłam wcisnąć wszelkimi możliwymi

A czy ktos moglby podac taki przepis na jogurt domowej roboty?
dzieki.

9. Data: 2005-08-05 10:16:12

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Aug 2005 07:34:00 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Piotr Zawadzki*,
w wiadomości news:<news:dcutod$6d$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> używają powszechnie żelatyny zwierzęcej (wołowina! -> 'wściekłe krowy'),
> a marketingowcy próbują nam ten chłam wcisnąć wszelkimi możliwymi

Gdzie masz w jogurtach naturalnych barwniki i konserwanty, hę?
I zostaw biednego Mendelejewa w spokoju, bo w Twoim jogurcie też jest część
jego tablicy.
Jak ja nie cierpię przesady...!
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2005-08-05 13:45:25

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie masz w jogurtach naturalnych barwniki
hehe, przecież jakoś ten biały kolor muszą zrobić :))

scoo

Trochę mi smaku narobiła...
kupne sosy waniliowe
jogurty a żelatyna