Ukraina:)

1. Data: 2005-08-04 11:38:48

Temat: Ukraina:)
Od: "Zi3lu" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.W przyszlym tygodniu wyjezdzam na Krym i stad moje pytanie:)Co warto z
Ukrainy przywiezc?Jakie smakolyki,skladniki potraw itp.:)Pozdarwiam

2. Data: 2005-08-04 14:35:56

Temat: Re: Ukraina:)
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZEŚC
temat był waałkowany niedawno 22-23 czerwcw . polecam google, szukaj
" : pa, pa - na co "polować" na wschodzie? :)"

Kasia

3. Data: 2005-08-04 14:44:03

Od: "lim" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wódka , papierosy i wódka , papierosy i wódka , papierosy i wódka ,
papierosy i wódka , papierosy i wódka , papierosy i wódka , papierosy i
jeszcze wódka , papierosy . A tak poważnie kilka lat temu mieli bardzo
smaczne wędliny , kiełbasy suche no i słynny zakwas.
PZDR.
LiM

4. Data: 2005-08-04 14:59:15

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zi3lu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam.W przyszlym tygodniu wyjezdzam na Krym i stad moje pytanie:)Co warto
> Ukrainy przywiezc?Jakie smakolyki,skladniki potraw itp.:)Pozdarwiam

kiszone pomidory mistrzostwo świata, wódka perlova też, piwo lvivskie,

5. Data: 2005-08-05 11:20:31

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj ichnich "czipsow" i drobnych zakasek w postaci np. suszonych skrawkow
ryby - wysmienite do piwa

Czerwony marynowany pieprz
Stelaże do tortów..
leczo