jogurty a żelatyna

1. Data: 2005-08-04 12:07:52

Temat: jogurty a żelatyna
Od: "nowa16" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałabym się dowiedzieć czy w jogurcie naturalnym Bakoma jest żelatyna,
gdyż jogurt ten w porównaniu z innymi jogurtami naturalnymi ma "twardą"
konsystencję bezpośrednio po otwarciu kubeczka.

2. Data: 2005-08-04 12:18:08

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W składzie nie ma żelatyny, ale mnie zastanawia skąd taka konsystencja
jogurtu?

3. Data: 2005-08-04 12:22:16

Temat: Re: jogurty a żelatyna
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 4 aoűt 2005 ŕ 14:07:52, dans <dct0en$qee$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> [...]

> gdyż jogurt ten w porównaniu z innymi jogurtami naturalnymi ma "twardą"
> konsystencję bezpośrednio po otwarciu kubeczka.

A Bakoma nie pisze na opakowaniu jakie skladniki zawiera jej jogurt ?

Ewcia

--
Niesz

4. Data: 2005-08-04 12:24:58

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> W składzie nie ma żelatyny, ale mnie zastanawia skąd taka konsystencja
> jogurtu?

normalny, zdrowy, prawidlowy skrzep :) mleko zaszczepiono kulturami i
gotowe.
a nie mieszano z roznymi innymi badziewiami. jak nastawisz mleko na kwasne i
zostawisz w spokoju, to tez slicznie sie zsiadzie, tak do krojenia lyzka...

--
pzdr
marta

5. Data: 2005-08-04 12:39:26

Od: "dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowa16" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Chciałabym się dowiedzieć czy w jogurcie naturalnym Bakoma jest żelatyna,

Witam!
nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze niedawno były zagęszczane żelatyną.
przed aferą z żelatyną Bakoma się chełpiła tym, że zagęszcza żelatyną a nie
mlekiem w proszku jak np. Danone.
jakiś czas temu (dwa miesiące) wyszło, że Bakoma bierze żelatynę z jakiegoś
niepewnego źródła. może teraz zaniechali?
musiałabym, sprawdzić u rodziców czy na starszych kubeczkach była wymieniona
jako składnik.
pozdrawiam
Dorota

6. Data: 2005-08-04 12:40:04

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Tak na powaznie, gestosc jogurtu reguluje sie iloscia bialka w mleku.
> Wystarczy dodac mleko w proszku i bakterie jogurtowe beda z czego
> mialy "zagescic" jogurt. Sprawdz czy nie ma mleka w proszku w
> skladzie, albo "protein mlecznych" (bo rozmaicie to nazywaja).

ma mleko w proszku ale to nie do konca to..
mnie tez te bakomy zastanawialy, one nie sa geste,
a maja bardziej postac/konsystencje galaretki stad
ta lamiglowka.

-

7. Data: 2005-08-04 12:42:11

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorota napisał(a):
> musiałabym, sprawdzić u rodziców czy na starszych kubeczkach była wymieniona
> jako składnik.

teraz w kazdym razie nie widnieje w skladzie na opakowaniu ale
konsystencja dalej galaretkowa.

-

8. Data: 2005-08-04 12:43:49

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 4 aoűt 2005 ŕ 14:18:08, dans <dct120$3s$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> W składzie nie ma żelatyny,

hmm... to dlaczego sie pytasz czy jest ? :)

> ale mnie zastanawia skąd taka konsystencja
> jogurtu?

Jadalam juz greckie jogurty tak geste ze mozna sie by bylo zapytac czy
w nich nie bylo dodatku gipsu :D

Ewci

--
Niesz

9. Data: 2005-08-04 13:22:01

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 4 aoűt 2005 ŕ 14:40:04, dans <dct2e3$hf2$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> ma mleko w proszku ale to nie do konca to..
> mnie tez te bakomy zastanawialy, one nie sa geste,
> a maja bardziej postac/konsystencje galaretki stad
> ta lamiglowka.

No to ja juz nie bede sie wypowiadac, Bakome widzialam tylko na
obrazkach na sieci.

Ewcia

--
Niesz

10. Data: 2005-08-04 17:40:41

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> ma mleko w proszku ale to nie do konca to..
> mnie tez te bakomy zastanawialy, one nie sa geste,
> a maja bardziej postac/konsystencje galaretki stad
> ta lamiglowka.

wydawalo mi sie, ze dosc jasno napisalam skad ta konsystencja.......

--

pzdr
marta

Ukraina:)