Jonizator powietrza do mieszkania

1. Data: 2020-05-23 18:56:56

Temat: Jonizator powietrza do mieszkania
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z obecnych posiada jonizator powietrza "luzem"?

Jakiś czas temu kupiłem oczyszczacz powietrza z jonizatorem. Byłem
bardzo zadowolony z działania przez ok. 10 miesięcy. Potem zaczął gorzej
radzić sobie usuwaniem smrodu dolatującego do mieszkania. Sądziłem, że
czas wymienić filtry. Wymieniłem komplet filtrów (węglowy, hepa, nano
captur) na nowe, oryginalne i to nic, a nic nie poprawiło. Sądzę, że
przestał działać jonizator. Wyczytałem, że jonizatory w oczyszczaczach
prędzej, czy później wysiadają. Teraz szukam sprawdzonego samodzielnego
jonizatora powietrza.