Jubiler we Wrocławiu

From: Theriel <t...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Jubiler we Wrocławiu
Date: Wed, 14 Dec 2005 14:42:30 +0100

Witajcie. Gwiazdka się zbliża, więc czas pomyśleć o prezentach.
Doszedłem ostatnio do wniosku, że mógłbym kupić mamie "coś" u jubilera.
Kolczyki + naszyjnik / sam naszyjnik, obojętnie. Jako, że jestem osobą,
która raczej nie odwiedza tego typu salonów zbyt często, pomyślałem, że
przecież jest takie miejsce na świecie o nazwie pl.rec.uroda, gdzie z
pewnością znajdę jakiś fachowców w tej dziedzinie #-].

No i moje pytanko:
Jakie znacie i polecacie/odradzacie sklepy jubilerskie na terenie
Wrocławia? Szczerze mówiąc to moja wiedza ogranicza się do Kruka i
Aparta ;-]. Może są jacyś prywatni jubilerowie, którzy posiadają
naprawdę godne uwagi zbiory, a więcej płaci się za jakość niż za markę?

Oraz:
Jak mają się ceny białego złota do srebra? Osobiście nie widzę zbyt
dużej różnicy, ale jak Panie postrzegają białe złoto względem srebra?

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za rady
Theriel