Jubiler we Wrocławiu

1. Data: 2005-12-14 17:38:23

Temat: Re: Jubiler we Wrocławiu
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 14 Dec 2005 17:42:44 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <L...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Ja znam mężatki, które mają zaręczynowe pierścionki ze srebra.

Ja znam mężatkę, co ma obrączkę ze srebra. Nie jest przez to mniej
zamężna.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-12-14 17:50:49

Od: lambada <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Jubiler Geselle na ulicy Kołłatja, obok MDKu, na przeciwko
przystanku tramwajowego.
Miła obsługa i duży wybór.
Powodzenia, na pewno cos Ci doradza.

Ania

1. Data: 2005-12-14 18:17:30

Od: "mx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> wrote in message
> [...]
> wiadomość z adresu <L...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Ja znam mężatkę, co ma obrączkę ze srebra. Nie jest przez to mniej

No właśnie- ja też mam pierścionek zaręczynowy ze srebra i nie widzę żadnej
różnicy:) nie ma też żadnego diamentu czy ichniego 'najlepszego przyjaciela
kobiety', a dla mnie jest najpiękniejszym pierścionkiem na świecie:)
Co do sklepów typu Apart czy Kruk- to omijam je szerokim łukiem, bo nie ma w
nich nic, co przyciągnęłoby moją uwagę:/ sama masówka, pseudoartystyczne
wzory i te ceny:/ Zdecydowanie wolę sładać pieniążki i kupić sobie coś
naprawdę oryginalnego podczas targów jubilerskich.

--
wild& MX

1. Data: 2005-12-14 18:44:31

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Dnia 2005-12-14 17:35:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *sq4ty* skreślił te oto słowa:

> Złoto to nigdy nie jest czyste złoto. Zółte złoto też ma domieszki innych
> metali.
> Ponoć nie uczula rodowane złoto.
Ja tez jestem uczulona na nikiel. Kiedys do tego stopnia, ze musialam
podszywac materialem napy i guziki od dzinsow :) Srebrna bizuteria
bardzo mi sie podoba, jednak po godzinie od zalozenia alergia daje znac
o sobie. Jednak zolte zloto jakiejkolwiek proby nigdy mnie nie uczula.

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-12-14 18:56:04

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-14 19:44:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnes* skreślił te oto słowa:

> [...]
> bardzo mi sie podoba, jednak po godzinie od zalozenia alergia daje znac
> o sobie. Jednak zolte zloto jakiejkolwiek proby nigdy mnie nie uczula.

Bo w żółtym najwięcej jest dodatku miedzi i srebra.
Wszystko pewnei zalezy od składu stopu, a z tym róznie bywa. Trafiają się
fatalne partie, które muszą być wycofywane ze sklepów.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

1. Data: 2005-12-14 19:35:17

Od: Theriel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

lambada napisał(a):

> Polecam Jubiler Geselle na ulicy Kołłatja, obok MDKu, na przeciwko
> przystanku tramwajowego.
[cut]

Dziękuuuuuję #-]. Jestem wdzięczny za poprzednie opinie, ale... jednak
na info o sprawdzonych sklepach najbardziej mi zależy ;-]. Z chęcią
usłyszę o innych jubilerach we Wrocławiu.

Pozdrawiam
Theriel

1. Data: 2005-12-14 20:28:46

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lambada" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> Polecam Jubiler Geselle na ulicy Kołłatja, obok MDKu, na przeciwko
> przystanku tramwajowego.
> Miła obsługa i duży wybór.

W tym miejscu już nie ma jubilera za to jest... sklep mięsny!
Jubiler, o ktorym piszesz znajduje się teraz po tej samej stronie co MDK,
kilka metrów obok.
Na pl.regionalne.wroclaw często polecany jest sklep z bizuteria w D.H
Podwale (na przeciwko Pedetu). Duzy wybor i ceny ponoc znosne.
Pozdr.
Ania

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAH0`1`( ````3S/___R'Y! $```$`+ ````"A`!$```+_C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#X9B!I0.D*"(JJBL]"[ES,54;#_Y>>P!GF*X*C[
#JSA:!9._
M)>UGZCFC-%34>+4VH;9CTY6%8J7;K_BL-&)96JYZ+0VWR$ E^TU];Z_ENCJ/
M!X:G9R581M@WEC@4. AW=\@UT[:'Z+0D,VE9:<EHMHD("4E'ZABG&0DDNHG:
MQ:=')NFYNAC;M=>Z`DC+&3>7YNO(Z_D;:UM,>S=Z2PP;/'R<F!J
4S&CHYQ?=
MFQPLC0G]UVG\!*?H#,:FQ6?2[(8Y+B>=SJX-['[X-%_/Q-_OCS$
IH,"!! L:
:/(@PH<*%#!LJ_ <QHL2)%"M:O(@Q8X8"`#L`
`
end

1. Data: 2005-12-14 21:03:11

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theriel" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> Dziękuuuuuję #-]. Jestem wdzięczny za poprzednie opinie, ale... jednak
> na info o sprawdzonych sklepach najbardziej mi zależy ;-]. Z chęcią
> usłyszę o innych jubilerach we Wrocławiu.

ja lubię sklepik na Odrzańskiej, zdaje się pierwszy jubilerski jak się idzie
od rynku. Jest jeszcze parę metrów dalej, na rogu, ale tam mają bardziej
artystyczne rzeczy.

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-12-14 22:34:14

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ja tez jestem uczulona na nikiel. Kiedys do tego stopnia, ze musialam
> podszywac materialem napy i guziki od dzinsow :)

A tak, mi też zdarza się mieć czasem taką czerwoną kropkę w miejscu guzika,
ale to też zależy, bo nie zawsze.

> Srebrna bizuteria
> bardzo mi sie podoba, jednak po godzinie od zalozenia alergia daje znac
> o sobie. Jednak zolte zloto jakiejkolwiek proby nigdy mnie nie uczula.

Mam dwa identycznie wyglądające łańcuszki. Od jednego dostaję uczulenia
prawie natychmiast, drugi mogę nosić bez przerwy i nic. Widać inny stop.
A złoto, i to żółte (ale taki słomkowy kolor, nie taki bardzo miedziany)
bardzo lubię, ale niestety nie stać mnie ;).

Maja

[SPAM]Recznie robione kolczyki-tanio!!
joko, pierre rene
allegro po raz n-ty ;-)