[ OT ] Gdzie sie podzial Z.Boczek?

1. Data: 2005-12-14 15:45:58

Temat: [ OT ] Gdzie sie podzial Z.Boczek?
Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

Pamietacie Z.Boczka? Czy on sie jeszcze tu u Was towarzysko udziela?

al'a

1. Data: 2005-12-14 20:02:09

Temat: Re: [ OT ] Gdzie sie podzial Z.Boczek?
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 16:45:58 +0100, Limeta napisał(a):

> Pamietacie Z.Boczka? Czy on sie jeszcze tu u Was towarzysko udziela?

Z owłosionego, śmierdzącego, pierdzącego i klnącego jaskiniowca
stał się metroseksualnym mężczyzną przez duże eM jak miłość, o
wdzięku diCarpio i Bluma zsumowanych i zilorazowanych przez
sex-appeal Snajpsa, depilującym popiersie, paszki i - oczywista -
nóżki, żeby mu przez męskie rajstopki kłaczki nie wystawały.

Poza tym obowiązkowo zaczął nosić męskie stringi, piłować
paznokcie, korygować usta makijażem trwałym, laserowo modelować
linie brwi, natomiast na rzęsy - kłaść odżywkę inteligentną
szczoteczką Elseve.

Co wieczór smaruje się balsamem do ciała z olejkiem migdału, na
twarz nakłada maseczkę relaksacyjną na twarz z łupinami orzecha
kalifornijskiego, natomiast rano - elektronicznym aparatem do
masażu ujędrnia miejsca szczególnie narażone na zmarszczki
mimiczne oraz poświęca kwadrans na nawilżenie płytek paznokci w
preparacie wysokoproteinowym Ziaji.

... a czemu pytasz?

--
Biedni Amerykanie!
Najpierw 11 września, potem Katrina, a teraz ~Cannibal Corpse,

1. Data: 2005-12-14 23:03:57

Od: 'madzik' <g...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z.Boczek:

> [...]
> sex-appeal Snajpsa, depilującym popiersie, paszki i - oczywista -
> nóżki, żeby mu przez męskie rajstopki kłaczki nie wystawały.
/ciach/
> ... a czemu pytasz?

[']
i znowu o jednego prawdziwego mężczyznę mniej...

--
[Pozdrawiam cieplutko, ]
[Magda ]

1. Data: 2005-12-15 01:43:33

Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> ... a czemu pytasz?

:))

Z.Boczek, ales mi radosci narobil! Jednak, niczym dobry duch, czuwasz nad
caloscia! Przypomniales mi sie spontanicznie, a wlasciwie za sprawa
zaginionego w goonglach Amazonii, w polowie drogi miedzy Jukatanem a Cuzco,
gdzies w roku 81 postu.
Moze wskrzesimy dawny duet na pl.rec.uroda, o ile slowo "duet" nie zostalo
uzyte na wyrost? Tym razem, jako w pelni dojrzali, metroseksualni mezczyzni,
zrobilibysmy to z jeszcze wieksza gracja i gustowniej? Naturalnie moglbym
Cie tylko nieznacznie i w miare swoich sil uzupelniac, by nie wzbudzac
niepokoju pana A.Buse.

al'a

Swoja droga, szalenie wzbogacila Cie lektura postow w tej grupie... No nic,
nadrobie!

1. Data: 2005-12-15 22:15:03

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Dec 2005 00:03:57 +0100, 'madzik' napisał(a):

> [']
> i znowu o jednego prawdziwego mężczyznę mniej...

[zachrypniętym głosem]
Komu dzwonią, temu dzwonią,
mnie nie dzwoni żaden dzwon...

--
Zabrze też sie fpisuje! {'}

1. Data: 2005-12-15 22:21:30

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Dec 2005 02:43:33 +0100, Limeta napisał(a):

> Naturalnie moglbym Cie tylko nieznacznie i w miare swoich sil
> uzupelniac, by nie wzbudzac niepokoju pana A.Buse.

Wspomóż mnie już teraz, kochanieńki, i napisz, czego używasz na
podkrążone oczy? Liposomki, kolagenik czy wit. B12?
Czy uważasz, że może botoksik to jest to, czego potrzeba mej
zmęczonej twarzy?
Już kilka osób mnie powiedziało, że to mój pękaty owal twarzy
zakłóca, więc pozbyć się tego chcę czym prędzej, kochanieńki!

--
Zwichnięte nagarstki me(tro) na wietrze łopoczące...

1. Data: 2005-12-16 09:49:56

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

/.../

Musze przyznac, ze fragment o meskich stringach nieco mna wstrzasnal, ale
dalej juz poszlo gladko.

Pelna podziwu Magda

1. Data: 2005-12-19 11:02:37

Od: "Limeta" <n...@p...mnie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Już kilka osób mnie powiedziało, że to mój pękaty owal twarzy
> zakłóca, więc pozbyć się tego chcę czym prędzej, kochanieńki!

Jedyne co przychodzi mi do glowy na podkrazanie oczu, to nadawanie znacznej
szybkosci dobrze wymierzonemu kulakowi. Jak rozumiem, Ty jednak oczekujesz
od dawnego kolegi, ze bedziecie sie na powrot wspolnie masowali, ugniatali,
pocierali, oklepywali, robili iniekcje z "botoksiku"? Wyobrazenie owalu
Twojej twarzy dziala i na mnie wybitnie podniecajaco, jednak pragne
zakomunikowac, ze nasze wczesniejsze kontakty ograniczaly sie do zdalnego
poklepywania po ramieniu tudziez rownie zdalnego klepania po tylkach naszych
wspanialych Kolezanek z pl.rec.uroda.

Ach Ty Zboczusiu Ty! Buzi!

Stefan

Jubiler we Wrocławiu