Jurkom i Wojtkom :-)

1. Data: 2004-04-22 21:00:33

Temat: Re: Jurkom i Wojtkom :-)
Od: Wojtek Koziej <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:

> W imieniu swoim i wszystkich statystycznych (piszących na grupie) i tych
> tylko czytających Jerzych dziękuję :-)))
> Jurek

robiacy wyjątek tylko czytający Wojtek dziękuj w imieniu nie robiących
wyjątków

2. Data: 2004-04-23 10:48:27

Temat: Jurkom i Wojtkom :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim grupowym Jerzym i Wojciechom składam najszczersze życzenia
imieninowe. Niech Wam się darzy w domach i w ogrodach.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2004-04-23 11:06:58

Od: "molly bloom" <i...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

thx janusz
dzięki tobie nie zapomnę o imieninach mego fadera :)

mb+

4. Data: 2004-04-23 13:02:34

Temat: Odp: Jurkom i Wojtkom :-)
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech tam!
Pozdrav.Rene
PS, jakby ktoś chciał mi złożyć życzenia - w poniedziałek mam pierwszą
rocznicę ślubu:):):)))

5. Data: 2004-04-23 13:07:04

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c6asb0$5ed$1@atlantis.news.tpi.pl,
Janusz Czapski napisał(a):
> Wszystkim grupowym Jerzym i Wojciechom składam najszczersze życzenia
> imieninowe. Niech Wam się darzy w domach i w ogrodach.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Niech słonko świeci kiedy powinno, niech pada kiedy trzeba, niech rośnie i
cieszy wszystkim Jurkom i Wojciechom

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2004-04-23 13:25:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> W news:c6asb0$5ed$1@atlantis.news.tpi.pl,

> Niech słonko świeci kiedy powinno, niech pada kiedy trzeba, niech rośnie i
> cieszy wszystkim Jurkom i Wojciechom

I niech im rosnie to co trzeba kiedy trzeba (zeby znow nie bylo o tym,
co sie panom kojarzy - chodzi o rosliny)!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-04-23 14:54:10

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XO8ic.814$ag5.790@fe2.columbus.rr.com...
> "Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> I niech im rosnie to co trzeba kiedy trzeba (zeby znow nie bylo o tym,
> co sie panom kojarzy - chodzi o rosliny)!

Głodnemu chleb na mysli, ja od razu domysliłam się, że chodzi o roślinki,
ale wiadomo dlaczego, bez wątpienia jestem kobietą :))
No i do życzeń pragn sie przyłączyć, wszystkiego naj, naj i prywatnie i w
ogrodzie :)

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-04-23 16:59:30

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkim grupowym Jerzym i Wojciechom składam najszczersze życzenia
> imieninowe. Niech Wam się darzy w domach i w ogrodach.

Ja również składam Solenizantom cieplutkie życzenia. Niechaj się Wam zieleni
i kwitnie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2004-04-23 18:17:01

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XO8ic.814$ag5.790@fe2.columbus.rr.com...

> I niech im rosnie to co trzeba kiedy trzeba (zeby znow nie bylo o tym,
> co sie panom kojarzy - chodzi o rosliny)!

też ;-)

pozdr
Ania

10. Data: 2004-04-23 19:00:47

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg napisał:

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja również składam Solenizantom cieplutkie życzenia. Niechaj się Wam zieleni
> i kwitnie :-).

I niech też zakwitnie kolorowo to co zakwitnąc powinno.
I zaowocuje obficie:-)

Z życzeniami
Marta

jak "rozmnozyc" magnolie