Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)

31. Data: 2009-02-06 20:50:20

Temat: Re: Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Feb 2009 21:40:51 +0100, medea napisał(a):

> Chociaż przyznaję, że ci faceci odrobinę lepiej wyglądali na video niż
> na zdjęciach. Na zdjęciach zazwyczaj totalna porażka. ;)

Zdjęcie to ujęcie jak w stopklatce - jeden chwilowy grymas, poza; zawsze
wychodzi się dziwnie i nienaturalnie na zdjęciach, a zawsze gorzej, niż w
rzeczywistości. Film pokazuje przynajmniej jakąś płynną sekwencję obrazów,
na podstawie których tworzy się kompletny i wierny obraz postaci u widza.

32. Data: 2009-02-06 21:06:40

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Nie da się tak zrobić, żeby widzieć równocześnie video z mężczyzną i
> kobietą.
[...]

Da się, bo się dało. Mimo, że nic specjalnego w tym celu nie zrobiłem.

Saulo

33. Data: 2009-02-06 21:24:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Da się, bo się dało. Mimo, że nic specjalnego w tym celu nie zrobiłem.

Tzn. co zrobiłeś? Jak się dało?

Ewa

34. Data: 2009-02-06 21:59:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chociaż przyznaję, że ci faceci odrobinę lepiej wyglądali na video niż
> na zdjęciach. Na zdjęciach zazwyczaj totalna porażka. ;)

tak było zdecydowanie z kobietami. zdjęcia - praktycznie zdecydowana
większość zarobiła u mnie 1-3 na długo, a tylko ze dwa albo trzy 4-5 na
krótko :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

35. Data: 2009-02-06 22:00:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> medea<e...@p...fm>

> [...]
>
> Da się, bo się dało. Mimo, że nic specjalnego w tym celu nie zrobiłem.

ale cała postać kobiety plus kawałek głowy faceta od tyłu?

36. Data: 2009-02-06 22:08:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Tzn. co zrobiłeś? Jak się dało?

Zacząłem test ponownie.

Saulo

37. Data: 2009-02-06 22:11:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> ale cała postać kobiety plus kawałek głowy faceta od tyłu?

Tak.

A po lewej stronie ekranu sam facet.

Saulo

38. Data: 2009-02-06 22:24:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tak było zdecydowanie z kobietami. zdjęcia - praktycznie zdecydowana
> większość zarobiła u mnie 1-3 na długo, a tylko ze dwa albo trzy 4-5 na
> krótko :)

Dawałam dokładnie takie same oceny facetom. Jeden doszedł do czwórki. I,
co ciekawe, u mnie zwykle oceny na długo i na krótko się pokrywały
(różniły się w dwóch przypadkach jednym punktem na korzyść na krótko).
Nie wiem, skąd brałam te oceny. Z kapelusza chyba ;)

Ewa

39. Data: 2009-02-06 22:59:36

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 21:40, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nie da się tak zrobić, żeby widzieć równocześnie video z mężczyzną i
> kobietą.

Buu :(
To troche bez sensu, poniewaz nie zawsze da sie trafnie ocenic emocje
ze zdjecia. Brak mozliwosci obserwacji zachowania, gestykulacji,
mimiki etc. Nie bardzo rozumiem dlaczego taka jest forma tego testu.

> Albo się widzi video faceta/zdjęcie kobiety, albo video
> kobiety/zdjęcie faceta. Zrobiłam drugi raz i tym razem widziałam zdjęcie
> kobiety a video mężczyzny, ale większość czasu się zastanawiałam, gdzie
> kliknąć, żeby widzieć obie strony na video ;).

Tez zrobilam drugi raz, ale niestety i tym razem widzialam zdjecie
kobiety. I wynik znowu marny.

> No i tym razem wynik
> wyszedł mi trochę gorszy, bo trafienia facetów 60% a kobiet tylko 30%.
> Przypuszczalnie dlatego, że w większości dawałam, że kobieta nie jest
> zainteresowana, bo trochę projektowałam. ;)

W sumie caly ten test nie jest chyba zbytnio miarodajny, m.in. wlasnie
ze wzgledu na podzial zdjecie/video.

> Chociaż przyznaję, że ci faceci odrobinę lepiej wyglądali na video niż
> na zdjęciach. Na zdjęciach zazwyczaj totalna porażka. ;)

Tez mialam takie wrazenie. Na zdjeciach marniutko i mizernie, a na
video przewaznie lepiej ;)

Pozdrawiam :)
F.

40. Data: 2009-02-06 23:25:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> (różniły się w dwóch przypadkach jednym punktem na korzyść na krótko).
> Nie wiem, skąd brałam te oceny. Z kapelusza chyba ;)

ale na filmach wyglądali korzystniej?

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów
dramat bliźniaków
Bylem Katolikiem - Katolicka Wiara Sprzeczna z Biblia
cały zastęp aniołów stróżów