dramat bliźniaków

1. Data: 2009-02-06 10:07:15

Temat: dramat bliźniaków
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wy tu gadu gadu, a poważne rzeczy umykają
http://tinyurl.com/dramattt

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2009-02-06 10:20:07

Temat: Re: dramat bliźniaków
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> wy tu gadu gadu, a poważne rzeczy umykają
> http://tinyurl.com/dramattt

Zatańczą jeszcze raz z gwiazdami i wyjdą z kłopotów.

Swoją drogą, mogli lepiej stworzyć firmę "Mroczny House" może by nie
zbankrutowali tak szybko. ;)

Ewa

3. Data: 2009-02-06 10:23:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zatańczą jeszcze raz z gwiazdami i wyjdą z kłopotów.
>
> Swoją drogą, mogli lepiej stworzyć firmę "Mroczny House" może by nie
> zbankrutowali tak szybko. ;)

albo "pisbis"

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

4. Data: 2009-02-06 13:03:32

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 11:23, tren R <t...@p...pl> wrote:

> albo "pisbis"
>
> --http://trener.blog.plhttp://lastfm.pl/label/trener

Raczej BIS_PIS_DA...

5. Data: 2009-02-06 15:39:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Feb 2009 11:07:15 +0100, tren R napisał(a):

> wy tu gadu gadu, a poważne rzeczy umykają
> http://tinyurl.com/dramattt

"(...)Pojawia się pytanie, jak długo Mroczkowie będą w stanie utrzymać się
tylko ze swojego aktorstwa..."

Myślę, że niedługo - to ewidentny przypadek aktorów jednej roli (podobnie
jak Cichopek). Miernota plus miernota. Już sobie wyobtażam - samo
bliźniactwo jako aktorski atut w wieku np. ok. 30-45 lat - żałosne.
Ale - Żmijewski się aktorsko rozwija i to mnie cieszy :-)

Bylem Katolikiem - Katolicka Wiara Sprzeczna z Biblia
cały zastęp aniołów stróżów
Czy wiecie, że...
homoseksualizmu cd.
Nie za fajnie