KAC!!

1. Data: 2007-08-12 16:26:59

Temat: KAC!!
Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, co robie nie tak, wiek 27 lat, konsumpcja piwa wieczorem ok
1l , nastepnego dnia na 70% mam kaca, caly dzien w okolicach prawej zatoki
ciagly bol glowy, lekko zatkany nos. Jak tego unikac? Wczesniej tego nie
mialem, dobija mnie to lekko bo chodze normalnie struty nastepnego dnia, co
mam pic zeby nie miec kac, tylko nie piszcie ze wode ;)

2. Data: 2007-08-13 10:38:53

Temat: Re: KAC!!
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> napisał w
wiadomości news:f9ncck$l7u$1@news.onet.pl...
> [...]
co
> mam pic zeby nie miec kac, tylko nie piszcie ze wode ;)

Ja Ci powiem, że jesteś już kolejną osobą, o której słyszę, że ma jakiś
problem po wypiciu piwa. Mój mąż mówi, że nawet po wypiciu jednego ostatnio
coś się niespecjalnie czuje (a kiedyś wypijał 3-4 i nic), kolega twierdzi,
że jemu piwo też ostatnio nie służy. Może z tym piwem coś się dzieje?
Wychodzi na to, że lepiej wypić wódkę, tylko jakąs dobrą, a nie "pijmy
szybciej bo się ściemnia", z dużą ilością napoju (a najlepiej soku,
uzupełnia witaminy i mikroelementy).

Maja

3. Data: 2007-08-13 11:55:01

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie wystepuje to po 1.5 litra , byc moze leja jakies swinstwa do piwka i
z tad ten kac.

4. Data: 2007-08-13 12:26:17

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> że jemu piwo też ostatnio nie służy. Może z tym piwem coś się dzieje?
> Wychodzi na to, że lepiej wypić wódkę, tylko jakąs dobrą, a nie "pijmy

wodke to tez juz strach pic, bo gorzelnie wlasciwie juz nie istnieja w pl,
ponoc wodke robi sie teraz juz z wegla, bo szybciej i taniej :-/

5. Data: 2007-08-13 19:42:14

Od: "Lucek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialem, dobija mnie to lekko bo chodze normalnie struty nastepnego dnia,
> co mam pic zeby nie miec kac, tylko nie piszcie ze wode ;)
Nie radze pic piwa z kampanii piwowarskiej i jej 2 glownych konkurentow,
wiem co t o za swinstwo z racji zawodowych, jesli juz kupuje piwo to z
malych regionalnych browarow - tak naprawde piwo z wykupionych koncernow
jest tylko "piwem" z nazwy...

6. Data: 2007-08-13 21:52:37

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> wiem co t o za swinstwo z racji zawodowych, jesli juz kupuje piwo to z
> malych regionalnych browarow - tak naprawde piwo z wykupionych koncernow

jak tak wogole slucham rozmow wlasnie o gorzelniach, czy masarniach, to ja
sie coraz bardziej boje jesc i pic to wszystko. To co uslyszalem od
wlasciciela masarni , jak sie "wedzi" dzis kielbase, albo robi poledwice
drobiowa, no to poprostu groza, wszedzie chemia, wszystko lipa, gotowanie w
jakis substancjach zamiast wedzenia, dodawanie tluszczu i innego badziewia,
strach sie bac! Wyglosil mi cala "litanie" czego unikac, jak kupowac, etc. ,
ale i tak jestem bezsilny mieszkajac w wielkim miescie :/
Przybliz mi prosze, mniejwiecej, bez nazw, dlaczego to piwo jest takie
bedziewne ?

7. Data: 2007-08-14 18:34:20

Od: "Lucek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przybliz mi prosze, mniejwiecej, bez nazw, dlaczego to piwo jest takie
> bedziewne ?

Tak samo jak wedliny wyrabiane metoda przemyslowa - sama chemia nie majaca
nic wspolnego z warzeniem piwa

8. Data: 2007-08-15 19:57:47

Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialem, dobija mnie to lekko bo chodze normalnie struty nastepnego dnia,
> co mam pic zeby nie miec kac, tylko nie piszcie ze wode ;)

MOJ WIEK to 27lat, mam podobne objawy
zbadalem krew
okazalo sie ze mam chlestelor i to moze byc powod
dodam ze jestem szczuply
ogolnie tez dochodza problemy z watroba :(

a to efekt zlego odzywiania sie na studiach i imprezowania

kiedys wypijalem 5 piw :)
a teraz po jednym mam masakre

po prostu nie pije piwa, alkohol bardzo rzadko

9. Data: 2007-08-15 20:35:42

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> kiedys wypijalem 5 piw :)
> a teraz po jednym mam masakre
>
> po prostu nie pije piwa, alkohol bardzo rzadko

dzieki za info, obaj jestesmy szczupli, moze to to :-D

10. Data: 2007-08-16 14:59:54

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.08.2007 --==Trotyl==-- <w...@b...pl> napisał/a:
> [...]
> mialem, dobija mnie to lekko bo chodze normalnie struty nastepnego dnia, co
> mam pic zeby nie miec kac, tylko nie piszcie ze wode ;)

Nie pij lanego piwa marki "Żywiec". Po tym piwie mam też negatywne objawy
mimo niewielkiej ilości. Po innych nie, przynajmniej nie po niewielkich
ilościach. :)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Prośba o pomoc - biopsja szpiku kostnego.
pytanie do neurologa
Elektrostymulator Beautiful gdzie kupić?
drozdzyca
antybiotyk z alkoholem