KLEWKI

1. Data: 2009-04-16 06:51:45

Temat: KLEWKI
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akcja CIA z parchatymi agentami w Polsce - Bzdemke, Szmacińskim i wielu
innymi, mająca na celu podtrzymanie lansowanej teorii o terroryźmie
islamskim. Stąd i więzienia dla PODEJRZANYCH o terroryzm.
Jak zwykle parchy mordują niewinnych.

2. Data: 2009-04-16 07:00:39

Temat: Re: KLEWKI
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> innymi, mająca na celu podtrzymanie lansowanej teorii o terroryźmie
> islamskim. Stąd i więzienia dla PODEJRZANYCH o terroryzm.

E tam, zaraz parchy.. Normalne pieski na usługach kapitalistów..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

3. Data: 2009-04-16 07:32:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> E tam, zaraz parchy.. Normalne pieski na usługach kapitalistów..

Co mi ta wypowiedź przypomina?
A to stanowsko jakiegoś rebusa, który twierdził, że żydowscy mordercy typu
Lenin i komisarze, Morel, Wolinska, Schechtery to nie byli Żydzi... I miał
rację!!! To byli Moise-Chazarzy i wyrosła z nich czerwona bandyteria.
Na usługach? Jasne, te lody cały czas kręci Fokefeler...

4. Data: 2009-04-16 07:48:27

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> rację!!! To byli Moise-Chazarzy i wyrosła z nich czerwona bandyteria.
> Na usługach? Jasne, te lody cały czas kręci Fokefeler...

Wiesz w czym tkwi Twój problem? Przerzucasz odpowiedzialność z paru
kanalii na cały naród.. Nigdy nie jest winny cały naród..
Mogę się założyć że gdybyś ich lepiej poznał to wypiłbyś z niejednym
brudzia..

5. Data: 2009-04-16 08:05:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kanalii na cały naród.. Nigdy nie jest winny cały naród..
> Mogę się założyć że gdybyś ich lepiej poznał to wypiłbyś z niejednym

To sekta, nie naród. Ale do sekty nie chcą się przyznać, bo upadło by
twierdzenie o ciągłym poszkodowaniu przez inne narody i ujawniłoby podłoże
kłamstwa holograficznego...
Uderz żyda, a "naród" się odezwie - to jest to. To nie ja przerzucam, to
"naród" bierze za "swoich" pełną odpowiedzialność, zamiast żądać ukarania...
Innymi słowy - kowal zawinił - Cygana powiesili. A reszta "narodu" -
konia kują, a cap nogę podstawia. Bo się "uparli, jak żydy do tańca"...

6. Data: 2009-04-16 13:29:02

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Innymi słowy - kowal zawinił - Cygana powiesili. A reszta "narodu" -
> konia kują, a cap nogę podstawia. Bo się "uparli, jak żydy do tańca"...

Trochę prawdy w tym jest.

Pozdrawiam

Jacek

Moim zdaniem