Moim zdaniem

1. Data: 2009-04-16 06:36:38

Temat: Moim zdaniem
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma jednej jedynej prawdy.

Nawet wyniki tak zwanych naukowych badan nie daja gwarancji jedynej
slusznosci danego stwierdzenia.

Kazdy z nas indywidualnie i subiektywnie interpretuje zarowno to, co
widzi, jak i chociazby te wyzej wymienione rezultaty badan.
Niekiedy robi to w sposob analogiczny do otoczenia, do stada, ktorego
jest czlonkiem, zgodnie z wytycznymi tegoz.
Tak jest wygodniej. Bowiem nie kazdy ma predyspozycje, i na tyle sily,
by samodzielnie myslec, dzialac i kreowac rzeczywistosc.

W zaden sposob nie da sie potwierdzic tezy, ze jestesmy absolutnie
niezalezni od innych.

Nigdy nie dojdziemy do tego, czy dana, tak zwana prawda nie jest przez
nikogo zmanipulowana w sposob przydatny dla danej jednostki lub grupy.
Nie jestesmy bowiem w stanie byc WSZEDZIE, być WSZYSTKIM, wobec tego
nie jestesmy wladni wydawac tak zwanych niepodwazalnych opinii.

Wszelako dyskutowac mozemy zawsze.

Kazda wymiana opinii i pogladow potwierdza to, co napisalam.
Rzecz jasna, moim zdaniem.

2. Data: 2009-04-16 07:07:04

Temat: Re: Moim zdaniem
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:
> [...]
>
> Wszelako dyskutowac mozemy zawsze.
>
> Kazda wymiana opinii i pogladow potwierdza to, co napisalam.

Jest jedyna prawda, ale tylko swoja prawda.. To co się widziało lub
słyszało osobiście. Natomiast cytowanie kogoś i twierdzenie że to prawda
jest absurdem..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

3. Data: 2009-04-16 07:23:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brednie.

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Nie ma jednej jedynej prawdy.

4. Data: 2009-04-16 07:26:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mylisz się.

Weź może tyle nie pij, czy cuś? ;)

5. Data: 2009-04-16 08:07:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 09:23, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Brednie.

Zabolalo?
Ze nie masz monopolu na JEDYNE PRAWDY?

No, niestety, nie masz.

6. Data: 2009-04-16 08:08:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 09:26, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Mylisz się.

Wolno mi.

> Weź może tyle nie pij, czy cuś? ;)

Wolno Ci, oceniac wszystkich wedle swoich reakcji na swiat.

7. Data: 2009-04-16 08:08:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie wiem o czym w ogóle bredzisz. :)

--
CB

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

8. Data: 2009-04-16 08:10:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, w sytuacji gdy A) rozmijasz sie z prawdą, oraz B) objawiasz tezy
z pozycji "wiedzącej".

To się nazywa KŁAMSTWO.
A kłamstwo jest na liście "nie wolno".

Taka jest prawda. ;)
Zapamiętaj.

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

Wolno mi.

9. Data: 2009-04-16 08:11:43

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 10:08, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Chyba nie wiem o czym w ogóle bredzisz. :)

No to pa.

10. Data: 2009-04-16 08:12:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coraz gorzej z toba, Hanko.