Moim zdaniem

51. Data: 2009-04-16 18:41:19

Temat: Re: Moim zdaniem
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
> i moralny, lecz o dzialania zewnetrznych bodzcow na strefe
> podswiadomosci.
>
> Jak rowniez:
> Wielokrotnie podkreslam, ze moje pomysly na postrzeganie
> rzeczywistosci sa tylko moimi, i jedyne, co moga znaczyc dla innych,
> to wywolac jakies reakcje, nie zas, stac sie obowiazujacymi, jak sie
> mi niekiedy sugeruje, w niedwuznaczny sposob deprecjonujac moje, INNE
> niz przecietne, widzenie swiata.
>
> Domyslam sie powodow, dla ktorych tak sie dzieje, bo sa one tak
> naturalne, jak to, ze oddychamy.
> Na szczescie, nie sa odruchami bezwarunkowymi.

Bardzo ciekawe= ktoś kiedyś powiedział,że polska jest najbardziej
antykomunistycznym krajem na świecie,dlatego iż polacy żyjąc w tym
systemie nic z niego nie pojeli.I może rzeczywiście te przepychanki o
tym świadczą?;-)
Ciekawe w każdym bądź razie.;-)

52. Data: 2009-04-16 19:32:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):
> [...]
> by samodzielnie myslec, dzialac i kreowac rzeczywistosc.
>
> W zaden sposob nie da sie potwierdzic tezy, ze jestesmy absolutnie
> niezalezni od innych.
>
> Nigdy nie dojdziemy do tego, czy dana, tak zwana prawda nie jest przez
> nikogo zmanipulowana w sposob przydatny dla danej jednostki lub grupy.
> Nie jestesmy bowiem w stanie byc WSZEDZIE, być WSZYSTKIM, wobec tego
> nie jestesmy wladni wydawac tak zwanych niepodwazalnych opinii.
>
> Wszelako dyskutowac mozemy zawsze.
>
> Kazda wymiana opinii i pogladow potwierdza to, co napisalam.

Zawsze nie jesteśmy autentyczni,ale w tym proteście przciwko
deformacji kryje się nasz kształt autentyczny,to że ja wiem,że to
jeszcze nie jestem ja..
Smutne,tragiczne,=piekne.;-)

53. Data: 2009-04-16 20:50:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bredzisz. :)

--
CB

"Hanka" <c...@g...com> napisal(-a)
w wiadomosci news:aa1ed150-7610-4ef6-8a92-

54. Data: 2009-04-16 21:31:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 22:50, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Bredzisz. :)

Dobrej nocy zycze.
Tej, w ktorej tkwisz, chyba juz dozywotnio.

55. Data: 2009-04-16 21:48:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Projektujesz.

--
CB

"Hanka" <c...@g...com> napisal(-a)
w wiadomosci
.googlegroups.com:

56. Data: 2009-04-16 21:56:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Projektujesz.
>
> --
> CB
>

> "Hanka" <c...@g...com> napisal(-a)
> w wiadomosci
.googlegroups.com:

Znaczy co projektuje=sukienki?;-)

57. Data: 2009-04-16 21:57:13

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości:

> A masz ku temu jakieś podstawy?

Ma ma.

michał

58. Data: 2009-04-16 22:06:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michał napisał(a):
-------
> Ma ma.
Czy to się nazywa głęboka regresja?;-))))

OBOK...
SOWA
Bogactwo unieszczesliwa?
Niemców coraz mniej