KŁOPOTY KROPELKI-NIE TYLKO JEJ SPRAWA....

1. Data: 2002-11-06 18:57:09

Temat: KŁOPOTY KROPELKI-NIE TYLKO JEJ SPRAWA....
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny:)
W związku z osławioną sprawą linku do programu wirtualne studio wizażu,
Kropelka ma teraz poważne kłopoty, ktoś oddał sprawę do prokuratury, mam
tylko nadzieję, że nikt z grupy nie ma z tym nic wspólnego.
Myślę, że jest już między nami na grupie nić sympatii i powinnyśmy spróbować
jej jakoś pomóc. Może któraś z Was, jest prawnikiem i zna się na prawach
autorskich i sankcjach jakie za to grożą, lub ma kogoś znajomego, kto mógłby
jej poradzić co ma zrobić. W końcu, jak by nie było to udostępniła ten
nieszczęsny program na prośbę "grupowiczek". Myślę, że nawet kilka dobrych
słów doda jej otuchy.
Trzymaj się Kropelko
pozdrawiam serdecznie.

Hanuś

1. Data: 2002-11-06 19:20:00

Temat: Re: KŁOPOTY KROPELKI-NIE TYLKO JEJ SPRAWA....
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z osławioną sprawą linku do programu wirtualne studio wizażu,
> Kropelka ma teraz poważne kłopoty, ktoś oddał sprawę do prokuratury,

hmmm ciekawe kto mógł to zrobić....ja również mam nadzieje że to nie żadna z
grupowiczek, choć musiał "ten ktoś " być na naszej grupie i czytać posty.

> słów doda jej otuchy.

Kropeleczko nasza trzymaj się!!!
Pozdrawiam gorąco
Paula

1. Data: 2002-11-06 19:38:20

Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej poradzić co ma zrobić. W końcu, jak by nie było to udostępniła ten
> nieszczęsny program na prośbę "grupowiczek". Myślę, że nawet kilka dobrych

Ale to jest chyba link do wersji Demo, taką samą można bezpłatnie ściągnąć
też ze strony Wirtualnej Polski,
więc nie powinna mieć problemów

Moni

1. Data: 2002-11-06 20:24:40

Od: Ania <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moni wrote:

> Ale to jest chyba link do wersji Demo, taką samą można bezpłatnie ściągnąć
> też ze strony Wirtualnej Polski,
> więc nie powinna mieć problemów
>
> Moni

no wlasnie, a po drugie to przeciez Kropelka nie miala z tego zadnych korzysci
majatkowych, tylko zwyczajnie podzielila sie tym co miala.. rownie dobrze
moglaby sie spotkac z nami, czy tez z tymi ktorzy byli tym zainteresowani i po
prostu pozyczyc plytke, ktorą z kolei kazdy moze sobie przegrac - na wlasny
uzytek. A to nie jest przeciez karane.

trzymam kciuki i glowa do gory

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2002-11-06 20:31:10

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie, to przecież bezsensu, wersja demo - to jak próbki kosmetyków -
> ma zachęcić
> do zakupu programu, więc jej rozpowszechnianie to - darmowa reklama
programu
> i za to mają karać???
> To jakaś paranoja.

Maja ja karac nie za wersje demo, a za pelna wersje... zreszta z prawnego
punktu widzenia nic jej nie moga zrobic... byc moze bedzie musiala sie
tlumaczyc prokuratorowi... a potem sprawa zostanie umozona z powodu
wczesniejszej niekaralnosci sprawczyni wystepku oraz niskiej szkodliwosci
czynu. Ogolnie ktos chamowe odstawil i doniusl firmie, albo policji...

1. Data: 2002-11-06 20:34:22

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie, a po drugie to przeciez Kropelka nie miala z tego zadnych
korzysci
> majatkowych, tylko zwyczajnie podzielila sie tym co miala..

chmmm, ale jesli ta plyta byla do kupienia w sklepie, to kropelka
spowodowala, ze wydawca tej plyty nie sprzedal jej, narazila go na straty.
wtakim wypadku moze on zazadac odszkodowania.

a jesli byla to wersja demo, to chyba nie...tak na chlopski rozum.

1. Data: 2002-11-06 20:34:56

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtakim wypadku moze on zazadac odszkodowania.
> a jesli byla to wersja demo, to chyba nie...tak na chlopski rozum.

Jakby to byla wersja demo, to nie bylo by zadnej sprawy. A jak nie jest to
wersja demo to kropelka moze byc sadzona za rozpowszechnianie cudzych
tresci, czyli potocznie zwane piractwo. Za to jej moze grozic pouczenie badz
kolegium w wysokosci 50-200zl albo sprawa w sadzie grodzkim, ktora zakonczy
sie pouczeniem.

1. Data: 2002-11-06 20:40:26

Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-06 20:40:59

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale to jest chyba link do wersji Demo

Chyba jednak nie do wersji demo, skoro napisała:
"Jest to image programu ktory nalezy sciagnac a nastepnie przy pomocy
programu Nero Burning Room nagrac na plytke. Niestety nie dalo sie tego
zrobic w mniej klopotliwy sposob poniewaz plytka jest zabezpieczona."

Producenci zazwyczaj zabezpieczają oryginalne płyty, właśnie po to, żeby nie
można ich było przegrywać.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-06 20:45:26

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie nie chodzi tutaj o link do programu udostępniony na grupie
> bo to był link do wersji demo

Tak tylko wczesniej pod tym samym linkiem byla dostepna pelna wersja.
a ogolnie rzecz biorac, ktos sie zachowal po chamsku jesli doniusl, bo mogl
poinformowac najpierw, ze jak nie skasuje tej strony to wtedy to zrobi.
Obylo by sie bez tego calego zamieszania i problemow jakie moze miec ta
osoba.

pytanie do Kropelki - paznokcie cd...
czerwona herbata
kosmetyki torfowe
waga kuchenna z wyliczeniem kalorii
KOBIETKI MIKOŁAJ ZA MIESIĄC A DALEJ ŚWIĘTA:))))))))