KOBIETKI MIKOŁAJ ZA MIESIĄC A DALEJ ŚWIĘTA:))))))))

1. Data: 2002-11-06 17:02:11

Temat: KOBIETKI MIKOŁAJ ZA MIESIĄC A DALEJ ŚWIĘTA:))))))))
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakieś patenty, na fajne sprawdzone prezenty? Rym mi wyszedł:)
Lubicie Boże Narodzenie?
W tym roku kilka prezentów muszę kupić, a pomysłów hm...deficyt. "Babie"
zawsze można kupić kosmetyki a facetowi a raczej facetom ( Mąż, Tata,
Przyjaciele itp) auuuuu!!
Później gwiazdka i też prezenty.
Podzielcie się swoimi pomysłami może coś się z tego "urodzi"

Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-11-06 17:11:55

Temat: Re: KOBIETKI MIKOŁAJ ZA MIESIĄC A DALEJ ŚWIĘTA:))))))))
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przyjaciele itp) auuuuu!!
> Później gwiazdka i też prezenty.
> Podzielcie się swoimi pomysłami może coś się z tego "urodzi"

Ja w zeszlym roku obdarowywowalam facetow butlka wina z ktorej zdzieralam
etykiete i sama malowalam ja. Na swieta byly wlasnie jakies motywy
swiateczne. Moze to byc choinka mikolaj renifer itp, do tego napis wesolych
swiat . A na dnie czest pisalam specjalna imienna dedykacje.
Nie kosztuje duzo taki prezent (butelka zwyklego wina tylko w ladnej
butelce -super wygladaja te matowe), i kilka konturowek do malowania na
szkle.
Co wy na to???
Mamie i siostrze za to kupilam perfumy i tutaj tak samo wymalowalam
buteleczke po swojemu.
Oczywiscie to prezenty dla mniej wymagajacych.
Kropelka

1. Data: 2002-11-06 18:04:12

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka!!!
Ja tacie zazwyczaj daje dobry alkohol, niestety nie jest to tani prezent, w
zeszlym roku na dobra "flaszke" nie bylo mnie stac i kupilam butle
Buerlecytyny, tata sie bardzo ucieszyl i wyszlo mu na zdrowie:)))
Mamie zazwyczaj kupuje ladna bielizne, chocby figi.Babcie zawsze sie ciesza
z praktycznych prezentoof typu: dobra kawa np. Lavazza, na kora z emeryckiej
pensji nie moga sobie pozwolic lub ksiazka.
Oprocz tego dobrym prezentem dla Panoof wydaja mi sie kosmetyki, jesli sa
palaczami to jakies kacesoria np papierosnica czy ladna zapalniczka(
np.zippo) badz etui na zapalniczke.
Jak mi sie cos jeszcze przypomni to dopisze:))
pozdrawiam
-
mishka

1. Data: 2002-11-06 19:10:46

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Później gwiazdka i też prezenty.

U mnie szykują się jeszcze urodziny końcem listopada, więc chętnie posłucham
9poczytam) o możliwościach kombinacji prezentów, bo mam pustą głowę na teraz

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)

www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-11-06 19:16:38

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ja w ubiegłym roku kupiłam mojemu facetowi na Mikołaja czapke i rekawiczki i
odziwo od niego dostalam tez sliczne rekawiczki niezły był ubaw jak sie
razem rozpakowaliśmy prezenty a żadne z nas prędzej sie nie konsultowało i
była to niezła niespodzianka a co do tego roku to własnie juz od paru dni
sie zastanawiam bo zawsze ma z tym problem i nie wiem na co sie zdecydować

1. Data: 2002-11-06 21:27:47

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Macie jakieś patenty, na fajne sprawdzone prezenty? Rym mi wyszedł:)
> Lubicie Boże Narodzenie?

ja tez mam zawsze problem z prezentami i zawsze najwiekszy z tym co kupic
tacie i chlopakowi.
W zeszlym roku zaciagnelam swojego chlopaka do GC na stoisko z perfumami pod
pretekstem "zobaczymy co jest" no i on sam tez sie wciagnal i zaczal wachac
meskie zapachy, a ja mu dyskretnie podsuwalam to co mnie sie podobalo ;)
dzieki czemu wiedzialam czego on sam chcialby uzywac. Do tej pory jeszcze ma
3czesciowy zestaw Davidoffa, ale powoli sie konczy.. wiec trzeba bedzie
znowu sie rozejrzec za czyms.
Aha jeszcze mi sie przypomnialo, ze przed mikolajem oboje napisalismy listy
do Mikolaja ;) z dlugiej listy zawsze latwiej cos wybrac, a i zabawa przy
tym pyszna ;)

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2002-11-07 08:53:19

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lubicie Boże Narodzenie?

Szczerze mowiac nie znosze, a nawet nienawidze. Powaznie. Wszelkie reklamy w
telewizji nafaszerowane do bolu przeslodzona, nieprawdziwa, mdla, rodzinna
atmosfera (mama, tata i dwoje dzieci, dziewczynka i chlopczyk, tata ma
zawsze ciemne wlosy, mama jasne - przypatrzcie sie reklamom) dzialaja mi na
nerwy. A jak jeszcze slysze, ze na Swieta Biedronka tez jest blisko nas (tak
samo jak w wakacje i na poczatku roku szkolnego) to noz mi sie w kieszeni
otwiera. Niczego nie znosze tak na swiecie jak Bozego Narodzenia. Nie znosze
koled, nie wiem, czym sie tak w nich ludzie zachwycaja. Gdyby sie dalo, to
wcale bym nie obchodzila swiat, no ale coz, tradycja. Ludzie sie dziwnie
patrza. Wiem, ze to niecodzienna postawa. Moze dlatego, ze se Swietami mam
zawsze jak najgorsze wspomnienia. Z kazdymi, bo Wielkanocy tez nie lubie,
zadnych swiat nie lubie.
A najbardziej przerazaja mnie przedswiateczna pora pedzace tlumy w
hipermarketach przy wrzasku kolend z glosnikow. O zgrozo...

> Macie jakieś patenty, na fajne sprawdzone prezenty? Rym mi wyszedł:)
No, a co do prezentow:
zawsze sie przydadza cieple skarpety, sweter, szalik, nowa czapka, dobra
plyta. Ja bardzo lubie np. takie niepraktyczne kompletnie pierdolki typu
swieczki zapachowe, lampki itd, ale to kwestia gustu.
Z siostra w tym roku zrzucamy sie dla babci na Diora Dune (dla mnie sa
wstretne, ale babcia sie w nich zakochala ;)) )
Kruszynka
(jakas dziwna z tymi swietami, wiem, wiem)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-07 09:50:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Nov 2002 09:53:19 +0100, "Kruszynka"
<m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

>A najbardziej przerazaja mnie przedswiateczna pora pedzace tlumy w
>hipermarketach przy wrzasku kolend z glosnikow. O zgrozo...

No to nie jestes sama...ja tez nie...Kiedys, jak dzieci byly
male, to udawalam i te cholerne prezenty. listy do Mikolaja i
zawiedzenie...cholera...od roku nasza corka (teraz 17 lat i
troche) bojkotuje komercyjne Swieta, nie chce zadnych
"prawdziwych" prezentow...wszyscy (oprocz mnie, bo ja to
organizuje) u nas w domu dostaja Chriastmas stocking, gdzie sa
duperele, albo zupelne duperele typu baloniki, jakies cos
nakrecane typu kaczor do wanny, jakies jadalne cos, jakies
malutkie pachnace cos, rzezcywiscie groszowe drobiazgi, czasem
czai sie tam kupon na plyty lub coiuchy...czasem forme kuponu
przyjmuje banknot wklejony w kartke domowej roboty z wycietymi
plytami, dzinsami, ksiazkami hehehehe...a tak poza tym moje
dzieci , urodzone tu i tu wychowane, ale jednak...oznajmily ze
najbardziej lubia Wigilie...caly dzien... w sumie u nas sie
koncentrujemy na roznych strojach dla choinki, nad drzwiami rozne
badyle swiateczne, przyczepiam sznureczki do kolorowych cukierkow
na choinke..do koszyczka c wisi na choince tez wsypuje
cukierki...zawieszam leciutkie niespodzianki w papierkach na
chionke dla dzieci i meza (np czekoladke)malujemy orzechy na
zloto i srebrno, tak samo szyszki...koledy moga byc, ale w tym
roku wywalilismy adapter a mam plyte z kolendami Mazowsza (ca
1975)...a ja i tak spiewam, nuze jedna jedyna kolede angielska,
ktora mnie nieodmiennie chwyta za gardlo i nie puszcza...In the
Bleak Midwinter..do kosciola nie chodzimy ale dla nas to nie tyle
chrzescijanskie swieto, ale moze prze te choinke jakies inne,
wrecz poganskie...

> [...]
>wstretne, ale babcia sie w nich zakochala ;)) )
>Kruszynka
>(jakas dziwna z tymi swietami, wiem, wiem)

ja, obawiam sie, posuwam sie jeszcze dalej...NIENAWIDZE list
prezentow, ze chce to i tamto i owanto, albo sugerowanie czegos
tam...jak cos chcesz, to kup sobie sama/sam!!!!! przeciez ktos
komus cos daje jako niespodzianke a nie to wyczekane...w
przypadku Twojej Babci to co innego i to akceptuje...ale pisala
jedna babka na grupie patchworkowej (gdzie te listy prezentowe sa
de rigeur...), ze palcem wrecz pokazywala mezowi kolczyki z
brylantami, co to ona je chciala...a maz widac tepy bo kupil jej,
glupek jeden...nowa super drukarke do komputera (tylko dla
niej...), wiec ona mu w zlosci kupila...kolczyki z brylantami....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-07 09:52:06

Temat: Re: KOBIETKI MIKO?AJ ZA MIESI?C A DALEJ ?WI?TA:
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a ja mysle, ze wcale nie dziwna.... ja tez nie przepadam, zwlaszcza za
>tym, co jest PRZED i mysle, ze dla wielu osob swieta to po prostu stres.
>mnie sie one zawsze beda kojarzyc z ferworem i terrorem porzadkow, jaki
>wprowadzala moja mama - nie bylo w tym niz z naboznego oczekiwania na
>przyjscie mesjasza ;) a potem tez tylko nerwy, czy aby wszystkie dania i
>danka sie zdaza i sie udadza.

mnie co roku cos nie wychodzi, ale co ja sie bede
przejmowac...jak powtarzam moim dzieciom - lepiej sobie
martwienie sie i lzy zostawiac na cos naprawde wa#znego ;)))

>a prezenty to najlepiej cudownie niepraktyczne! i nie z tych
>najdrozszych... najpiekniejsze sa te, ktore robimy sami.

albo te male niespodzianki...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-07 09:53:49

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Szczerze mowiac nie znosze, a nawet nienawidze.

(ciach)

> [...]

wprowadzala moja mama - nie bylo w tym niz z naboznego oczekiwania na
przyjscie mesjasza ;) a potem tez tylko nerwy, czy aby wszystkie dania i
danka sie zdaza i sie udadza. oraz ze wszystko takie drogie. i te
zyczenia: "to kiedy wreszcie wyjdziesz za maz"? ;)

a prezenty to najlepiej cudownie niepraktyczne! i nie z tych
najdrozszych... najpiekniejsze sa te, ktore robimy sami.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

Bary tlenowe