KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS

1. Data: 2008-10-06 13:49:25

Temat: KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS
Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj prezes UniCredito rzekl ze obecny kryzys jest najwiekszy od
WielkiejDepresji zaczetej WielkimKrachem w CzarnyPiatek na WallStreet w 1929r

to "super" zwazywszy, ze WielkiKryzys w latach 1929-1939 historycy uwazaja za
GLOWNA przyczyne dojscia Hitlera do wladzy i tak fanatycznej jego
popularnosci!

polskie media uspokajaja - a szczegolnie "wierze" tefauenowi i superstacji :P
"oaza prawdomownosci" = tuba do wydymywania Narodu

wiec mamy tak: walace sie banki na Zachodzie rozpaczliwie szukaja gotowki
zachodnim bankom sprzedano wszystkie (?) "polskie" banki (ci usluzni "polscy"
politycy)

juz za chwileczke juz za momencik taki unikredito i inne siegna lapa po
"swoje" w Polsce -- nie pozostawiajac KAMIENIA NA KAMIENIU (jesli bedzie
trzeba)

w tefauenie uczony rzekl, ze "tak sie nie da" -- bo sa zabezpieczenia, bo
jest panstwy nadzor bankowy -- HA HA HA!!! ;)) (do brania lapowek chyba)

widac, ze czarny scenariusz przed ktorym przez 10 lat ostrzegali OSZOLOMI Z
RADIA MARYJA -- ZE NIE WOLNO DAWAC W OBCE RECE BANKOW!!! --- sie teraz
niestety spelni...

--
Y?

2. Data: 2008-10-06 13:57:12

Temat: Re: KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Yyy<y...@m...o2.pl>

> [...]
>
> widac, ze czarny scenariusz przed ktorym przez 10 lat ostrzegali
> OSZOLOMI Z RADIA MARYJA -- ZE NIE WOLNO DAWAC W OBCE RECE BANKOW!!!

Co robić? Powiedz, co robić?

Don

3. Data: 2008-10-06 14:16:54

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message
> [...]

Wlasnie przed chwila, amerykanski indeks gieldowy NASDAQ przebil 10'000 i
dalszy kierunek w dól, wprost do piekiel :)
(jego maksimum to okolo 14'000 rok temu)
Duch

4. Data: 2008-10-06 14:20:24

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message
> [...]

Unikredito to jaki bank? (chodzi o nazwe dla gawiedzi).
Duch

5. Data: 2008-10-06 14:36:27

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message
>
> Unikredito to jaki bank? (chodzi o nazwe dla gawiedzi).

Masz, gawiedzi:

Unicredit

W skład Grupy Unicredit wchodzi Pekao SA

Don

6. Data: 2008-10-06 14:37:15

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

[...]
> Unicredit
[...]

UniCredit

Don

7. Data: 2008-10-06 14:43:26

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy; <X...@2...180.128.149> :

> dzisiaj prezes UniCredito rzekl ze obecny kryzys jest najwiekszy od
> WielkiejDepresji zaczetej WielkimKrachem w CzarnyPiatek na WallStreet w 1929r

Hmmm, wcześniej jakoś inaczej mówili. Prezes przygotowuje mowę pt. "to
nie moja wina, że bank dostał po d... inwestując w szemrane papiery, to
wina Wielkiego Kryzysu"? ;>

> to "super" zwazywszy, ze WielkiKryzys w latach 1929-1939 historycy uwazaja za
> GLOWNA przyczyne dojscia Hitlera do wladzy i tak fanatycznej jego
> popularnosci!

Nie sądzę. Jakby nie patrzeć w tamtych latach gospodarka USA była słabo
powiązana z innymi gospodarkami. Europejski kryzys był raczej efektem
"walki na kredyt" w czasie I WŚ, destabilizacji, efektu przestawienia
się gospodarki na produkcję wojenną, kosztów tworzenia nowych państw, a
w Niemczech dodatkowo reparacji wojennych.

> [...]
>
> juz za chwileczke juz za momencik taki unikredito i inne siegna lapa po
> "swoje" w Polsce -- nie pozostawiajac KAMIENIA NA KAMIENIU (jesli bedzie

UniCredito chce sprzedać PeKaO - nie zburzyć. ;>

> w tefauenie uczony rzekl, ze "tak sie nie da" -- bo sa zabezpieczenia, bo
> jest panstwy nadzor bankowy -- HA HA HA!!! ;)) (do brania lapowek chyba)

Widzisz - to trochę inaczej, jak w firmach-wydmuszkach. Ci, którzy
decydują w takich firmach nie mają zamiaru do końca życia ukrywać się
przez sądami. Po prostu nie leży to w ich naturze, jest dla nich
niewyobrażalne.

> widac, ze czarny scenariusz przed ktorym przez 10 lat ostrzegali OSZOLOMI Z
> RADIA MARYJA -- ZE NIE WOLNO DAWAC W OBCE RECE BANKOW!!! --- sie teraz
> niestety spelni...

Heh - popatrz sobie na Banki Spółdzielcze w Poslce [nie BGŻ, bo ten był
mocno dofinansowywany przez państwo] - praktycznie ) rozwój. Bez gotówki
nie ma rozwoju. A gotówkę można mieć z emisji akcji - akcja kosztuje
powiedzmy 50 zł, ale 40 zł to kasa na rozwój, a tylko 10 zł to wartość
majątku, Problem w tym, że w Polsce nie było tak wielkich pieniędzy, a
dodatkowo nie stało za nimi doświadczenie i know-how w dziedzinie
bankowości.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

8. Data: 2008-10-06 16:32:17

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in

> UniCredito chce sprzedac PeKaO - nie zburzyc. ;>

np. w tej chwili banki Islandii wsciec sie chca zeby wycofac tyle kasy z
zagranicy ile sie da

banki amerykanskie tak chcialy zrobic ze swoimi filiami w Japonii

banki w Niemczech licza na gwarancje rzadowe do swych deopozytow

ogolnie wszystkie banki na Zachodzie teraz wsciekle potrzebuja gotowki
pokusa jest zbyt duza - to kwestia przezycia!
banki w Polsce sa wlasnoscia bankow na Zachodzie i ktore teraz wezma kase
skad sie tylko da!

nie opowiadaj tu bajek

--
Y?

9. Data: 2008-10-06 16:35:03

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in news:gcd5fm$39l$1@news.onet.pl:

> Co robić? Powiedz, co robic?

teraz to przede wszystkim zaalarmowac jak najwieksza liczbe osob zeby wzmogli
swoja czujnosc wobec wszelkich oznak wyprowadzania kasy za granice

--
Y?

10. Data: 2008-10-06 16:42:08

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Yyy<y...@m...o2.pl>

> Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in

> np. w tej chwili banki Islandii wsciec sie chca zeby wycofac tyle
> kasy z zagranicy ile sie da

banki islandzkie akurat bardzo przegiely - pozyczyly za granica 120 mld
dolarow
(6 razy wiecej niz islandzki PKB)

a nastepnie udzialaly kredytow i inwestowaly jak szalone

[...]

don

"Wolna wola nie istnieje" - ciekawe badania
jak to się szybciutko zmienia!
Re: Tępymiłbami rozbijam mur głupoty...
BEZ KOMENTARZA...
Gdzie w Biblii napisano?