KTO WIDZIAŁ, KTO WIE?

1. Data: 2010-12-29 17:23:03

Temat: KTO WIDZIAŁ, KTO WIE?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam o siatkę na włosy, często z koralikami, jakie dawniej kobiety nosiły.
Dla kucharzących pań lepsze niż czepki i chusty - mniej w nich gorąco a
włosy się nie sypią. Czy kto widział w sklepie?

2. Data: 2010-12-29 17:29:04

Temat: Re: KTO WIDZIAŁ, KTO WIE?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 18:23:03 +0100, Panslavista napisał(a):

> Pytam o siatkę na włosy, często z koralikami, jakie dawniej kobiety nosiły.
> Dla kucharzących pań lepsze niż czepki i chusty - mniej w nich gorąco a
> włosy się nie sypią. Czy kto widział w sklepie?

http://www.google.pl/search?q=siatka+na+w%C5%82osy&i
e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
ient=firefox-a

3. Data: 2010-12-29 17:36:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.google.pl/search?q=siatka+na+w%C5%82osy&i
e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
ient=firefox-a

Byłem na googlu, same kosmetyczne, rzadkie...

4. Data: 2010-12-29 18:16:07

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.demichem.hg.pl/czepki.htm

5. Data: 2010-12-29 19:18:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 18:36:22 +0100, Panslavista napisał(a):

e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
ient=firefox-a

> Byłem na googlu, same kosmetyczne, rzadkie...

Dobre. A jeśli chcesz gęstszą, to polecam rajstopy ;-P

6. Data: 2010-12-30 17:53:45

Od: "andro" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pytam o siatkę na włosy, często z koralikami, jakie dawniej kobiety
> nosiły. Dla kucharzących pań lepsze niż czepki i chusty - mniej w nich
> gorąco a włosy się nie sypią. Czy kto widział w sklepie?
Pańslawista widział xsrelkę

Salatka Cezar- przepis
Karp w zalewie octowej - prośba o przepis
BARSZCZ CZERWONY ESENCJONALNY
Ekstrakt z wanilii.
KIDS CHAT